Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[ALL] SWAP hamulców

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: Sony »

Wiadomo, że nie trzeba, jednak osobiście akurat lubuję się w ATE, więc taki dałem przykład :) Różnica w $$$ jest jednak mimo wszystko duża.
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3122
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: DzieX »

Biorąc pod uwagę, że dyskutujemy o dwóch różnych systemach hamulcowych to nie ma co porównywać.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: Sony »

Za ceną idzie jakość, jednak patrząc z mojego punktu widzenia komplet 312/256mm wystarczy mi aż świat, a stosunek ceny do jakości jest bardziej przyjazny dla kieszeni.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4493
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: Roxon40 »

312 z przodu i 256 z tyłu spokojnie ci wystarczą jak nie idziesz w ponad 200 KM
ODPOWIEDZ