[1L] Zbyt niskie obroty

Wszystko o silnikach benzynowych

Moderatorzy: Robo, Sony, CYRULIK, remiq, Roxon40, peter174

Postprzez nysiek » 28 grudnia 2009, o 18:34

ja tez stawiam na ten własnie czujnik.przerabiałem to w poprzednim aucie Audi 80.
po wymianie jak reka odjał
nysiek
nysiek
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 września 2009, o 12:33
Lokalizacja: Dębica (RDE)
Car:
Engine:

Postprzez pingpong » 29 grudnia 2009, o 18:28

Niestety to nie był czujnik. Po dwóch dniach wolne obroty zniknęły (na zimnym i ciepłym silniku) całkowicie. Padła przepustnica.
pingpong
pingpong
Forumowicz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 12 sierpnia 2008, o 13:49
Lokalizacja: Konin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6 SR

Postprzez Masa89 » 30 grudnia 2009, o 12:36

jeszcze tego nie próbowałem i spróbuje tylko nie wiem czy dobrze zrozumiałem że mam wyjąć 3 czujnik czy co? bo jakoś nie zajarzyłem :D a doszedl teraz nowy problem który miałem już wcześniej a mianowicie nie trzymał mi przez 2 dni obrotów jak zimny musiałem trzymać noge na gazie i co chwile przygazowywać i nawet jak mocno dodałem gazu to tak jakby chciał się przydusić i zgasnąć musiałem na początku delikatnie.

[ Dodano: 2009-12-30, 11:37 ]
a co do świec to wymieniane niedawno z kablami

[ Dodano: 2010-01-04, 14:25 ]
jak odłączyłem ten czujnik to problem zniknął co to za czujnik?
Masa89
Forumowicz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 18 października 2009, o 18:50
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez nysiek » 5 stycznia 2010, o 02:06

to jest czujnik przekazujacy informacje o temperaturze silnika do sterownika.
sprobuj to dziadanstwo wymienic i powinno byc OK :-)
daj znac
nysiek
nysiek
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 września 2009, o 12:33
Lokalizacja: Dębica (RDE)
Car:
Engine:

Postprzez rydmar12 » 5 stycznia 2010, o 10:09

to bendzie tem niebieski od temp wody miałem podobny problem
Załączniki
100_2149.jpg
Mariusz
Avatar użytkownika
rydmar12
Forumowicz
 
Posty: 220
Dołączył(a): 1 czerwca 2009, o 21:23
Lokalizacja: biskupiec
Car:
Engine:

Postprzez Masa89 » 5 stycznia 2010, o 15:19

a jak się to u ciebie objawiało?
Masa89
Forumowicz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 18 października 2009, o 18:50
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez rydmar12 » 6 stycznia 2010, o 11:50

Odpalał dobrze włanczało sie ssanie a po chwili szakały obroty i nie miał siły jechac wymieniłem wtedy filtr powietrza,ten czujnik temp i był pękniety przywód od serwa który zasysał lewe powietrze.Sprubuj odłączyc akumulator na 30 minut po ponowmym podłączeniu i odpaleniu bez manipulowania gazem az sie wentylator włączy zgaś go i odczekaj chwile odpal i zobacz czy bendzie poprawa.Jak to robiłem u siebie to było dobrze ale tylko dopuki jezdziłem na benzynie jak kilka razy poprzełanczałem na lpg i pb to problem powracał.Zobacz tez czy jak odłączysz ten czujnik samą wtyczke przy zapalonym silniku jest jakas reakcja jak nie to w 100% ten czujnik.Powodzenia.
Mariusz
Avatar użytkownika
rydmar12
Forumowicz
 
Posty: 220
Dołączył(a): 1 czerwca 2009, o 21:23
Lokalizacja: biskupiec
Car:
Engine:

Postprzez Masa89 » 6 stycznia 2010, o 21:28

sprawdzę i odłączę go przy odpalonym silniku ale jak pamiętam kiedyś odłączałem to nie było żadnej rekacji tylko odpinałem czerwony i niebieski ale nie pamiętam już. Jutro sprawdzę.
Masa89
Forumowicz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 18 października 2009, o 18:50
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Niskie obroty na zimnym silniku

Postprzez Daniel.20.wroc » 6 stycznia 2011, o 01:22

Witam mam problem z moim seatem toledo 1L 1.8 monowtrysk 1991r na zimnym silniku obroty silnika na biegu jałowym nie przekraczają 500 rpm,gdy silnik sie nagrzeje wszystko wraca do normy,Drugi problem to bardzo duze spalanie po ostatnim tankowaniu za 60 zł przejechalem 40km,po odpaleniu w spalinach wyczuwalne jest paliwo jak by nie mogl przepalic tego paliwa nie wiem o co tam chodzi licze na pomoc :-/
Ostatnio edytowano 7 marca 2011, o 13:32 przez Daniel.20.wroc, łącznie edytowano 1 raz
Na Stare Lata Kupie Fiata:D:D:D
Daniel.20.wroc
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 grudnia 2010, o 01:55
Lokalizacja: Wrocław
Car:
Engine:

Postprzez szymekgd » 7 stycznia 2011, o 14:31

A silnik pracuje na 4 gary?
Wyglada na to, ze nie spala paliwa, moze problem lezy w zaplonie, sprawdz:swiece, kable, rozdzielacz lub mieszanka jest zle dobierana (za bogata), chociaz na zimnym silniku taka powinna byc..Nie wiem jak wyglada techniczne rozwiazanie "ssania", ale moze nie wylacza sie i stad nadmierne spalanie? Innych objawow nie ma?
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron