a pukanie jak jest tak dalej puka, w mieście mało intensywnie na trasie po około 30km zaczyna się wręcz łomotanie
a pukanie jak jest tak dalej puka, w mieście mało intensywnie na trasie po około 30km zaczyna się wręcz łomotanieZibo pisze:Witam, ja natomiast mam problem z którym walczę od jakiegoś czasu, a mianowicie podczas przyspieszania słychać wzrastający wraz z prędkością stukot który słychać bardziej po lewej stronie, tak jak by pod nogami, są też drgania, natomiast jak puszczę gaz przestaje walić. Najpierw zdiagnozowano że to dwumas, wywaliłem kasę na całe sprzęgło i okazało się że nie potrzebnie. Oglądało to już kilku mechaników i nikt nie potrafi stwierdzić co to jest. Przejrzeli już poduszki, przeguby, silentblocki i wszystko wygląda że jest ok. Może ktoś z Was ma jeszcze jakieś pomysły ?
Przy okazji wymiany rozrządu niestety nie stwierdzono przyczyny. Pojechałem na geometrię. Wyszedł nieprawidłowy kąt pochylenia koła - poduszki i łożyska amortyzatora do wymiany. Wymieniłem dla prawej i lewej strony, geometria wyszła OK. Teraz słychać tylko pracę prawej opony - jeden brzeg niestety delikatnie się zużył zanim została rozpoznana przyczyna (zrobiłem na nich ok. 2500 km), więc opona do wymiany.Danielek. pisze:cash, Przyczyn skrzypienia może być dużo np mogą to być gumy stabilizatora,sprężyny,poduszki amortyzatorów.
Danielek. pisze:Co do buczenia to też nie jest to łatwe do zdiagnozowania przez internet ale do głowy przychodzi mi łożysko lub klocki obcierają o tarcze. Zamiana kół miejscami może nic nie dać jeśli opony są wyząbkowane.
Danielek. pisze:Jak bedzie buczalo to wcisnij delikatnie hamulec jesli ustanie to znaczy ze cos z hamulcami,ew zakrec mocno kolem na podnosniku to bedzie slychac czy lozysko padlo.
