Toledo Club Polska  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 października 2013, o 19:18 
Offline
Forumowicz

Dołączył(a): 30 maja 2013, o 19:42
Posty: 113
Lokalizacja: Skierniewice
Car:
Engine:
Witam!
Panowie mam takie pytanko ,przyszły mi już drążki kierownicze do toleusza.
Chciałbym się za to zabrać póki ciepło jest jeszcze.
Czy bez kanału da radę wymienić drążkow w 2.3 v5 Agz ??
Czy zawsze się wymienia razem z drążkami osłony te gumowe??
Auto jest "nagwintowane" więc troszke jest niższe.
Czekam na odpowiedzi.
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 30 października 2013, o 02:18 przez luki32, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2013, o 22:55 
Offline
Forumowicz

Dołączył(a): 19 stycznia 2013, o 00:48
Posty: 18
Lokalizacja: Kędzierzyn
Car:
Engine:
Całe drążki chcesz wymienić ? Czy same końcówki ?

Jak osłony nie są spękane to nie trzeba wymieniać. Ale warto je ścisnąć i zobaczyć czy mają pęknięcia na załamaniach.

_________________
Zapraszam do polubienia mojej strony

https://www.facebook.com/kameleon.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2013, o 00:07 
Offline
Forumowicz

Dołączył(a): 30 maja 2013, o 19:42
Posty: 113
Lokalizacja: Skierniewice
Car:
Engine:
Drążki muszę wymienić,bo jest luz.Końcówki były najpierw wymieniane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2013, o 22:38 
Offline
Forumowicz

Dołączył(a): 4 grudnia 2011, o 23:01
Posty: 461
Lokalizacja: zambrów
Car:
Engine:
Kolego osłony też zmieniaj i to na gumowe miękkie,żaden plastik i dobrze zaciśnij na drążku i maglownicy,dla pewności uszczelniające połączenie smarem, bo jak zrobisz to byle jak i pod osłony dostanie się woda i sól zimą to masz wżery na maglu gotowe co równa się z regeneracją/wymianą a to znacznie większy koszt niż 20zl za nowe osłony, przy odrobinie sprytu wymienisz drążki bez kanału, zmieniając prawy drążek kola na maksa w prawo i dostęp jest i analogicznie z lewą stroną ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2014, o 19:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 marca 2011, o 21:25
Posty: 198
Lokalizacja: Nowa Sól
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 tdi AHF
Odgrzeje kotleta ;)
Dziś mój mechanik wymienił mi lewy drążek kierowniczy + końcówka drążka. Czy po tej operacji muszę jechać na zbieżność ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2014, o 19:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Posty: 2804
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AGR+
tak

_________________
Mój Niedźwiedź Polarny ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2014, o 19:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 marca 2011, o 21:25
Posty: 198
Lokalizacja: Nowa Sól
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 tdi AHF
Kitaj napisał(a):
tak

Zawsze trzeba sprawdzać/ ustawiać zbierzność po wymianie drążka?? Bo słyszałem z różnych źródeł - że jak nie sciaga auta, nie piszczą opony, jak kierownica jest prosto - to nie trzeba ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2014, o 19:40 
Offline
Sponsor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 22:12
Posty: 2112
Lokalizacja: Olsztyn
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI
piotrek148, bzdury słyszałeś, zawsze warto sprawdzić geometrię po jakiejkolwiek ingerencji w zawieszenie. A po drążku lub końcówce - obowiązkowo.

_________________
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2014, o 19:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 marca 2011, o 21:25
Posty: 198
Lokalizacja: Nowa Sól
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 tdi AHF
bartek napisał(a):
piotrek148, bzdury słyszałeś, zawsze warto sprawdzić geometrię po jakiejkolwiek ingerencji w zawieszenie. A po drążku lub końcówce - obowiązkowo.


Dzięki ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2014, o 22:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2011, o 21:34
Posty: 1823
Lokalizacja: Wołomin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.8 20V
piotrek148 napisał(a):
bartek napisał(a):
piotrek148, bzdury słyszałeś, zawsze warto sprawdzić geometrię po jakiejkolwiek ingerencji w zawieszenie. A po drążku lub końcówce - obowiązkowo.


Dzięki ;)


Trzeba było wymienić z drugiej strony zrobić zbieżność i byś miał komplet ;-)

_________________
Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach.
Maya Angelou

viewtopic.php?t=4660


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL