Mam problem z oświetleniem w drzwiach.
Zmierzyłem miernikiem napięcia i okazuje się, że na jednym przewodzie mam linię 12V, a na drugim około 5V. Dostaję różnicę potencjałów równą około 7 na wyjściu (na żarówce).
Miał ktoś taki problem?
Problem dotyczy drzwi kierowcy. Od strony pasażera wszystko jest w porządku.
Mógłbym "pociągnąć" skądś masę, ale nie wiem, czy włącznik steruje przewodem 12V, czy masowym.
Proszę o przeniesienie do działu Oświetlenie.
. Lecz ja mam jeszcze jeden objaw a w zasadzie dwa prócz tego ze nie świeci się żarówka i nie pika. Otóż jadąc normalnie, centralka mi zgłupiała otwierało i zamykało tak z minutę i koniec. I dodatkowo czasem zdarzy się że otworzy się jedna strona drzwi (lewa). Co to może być moduł, a może mikro styk?
Pozdrawiam