Jak bezpiecznie zdemontować klosze z przednich lamp ?

Tematy ogólno-techniczne

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, Roxon40, peter174

Jak bezpiecznie zdemontować klosze z przednich lamp ?

Postprzez Sony » 9 marca 2009, o 19:06

Pytanie może banalne, ale przyznaję się bez bicia, że nie chcę kombinować, a chciałbym zdjąć klosze, ponieważ klosz po stronie kierowcy jest chorobcia w dwóch miejscach zaparowany :/ Mam zamiar wobec tego go zdjąć i potraktować odpowiednimi preparatami.
Są tam dwie blaszki i przypuszczam, że one są kluczem do sukcesu, jednak nie chcę niczego zepsuć, więc nie podważam i nie kombinuję :)

Proszę o sugestie :) Z góry dzięki ;)
Ostatnio edytowano 6 maja 2009, o 14:45 przez Sony, łącznie edytowano 1 raz
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6846
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez gurszczak » 9 marca 2009, o 20:34

tu masz jak wyglada sprawa. Wg mnie bedzie problem z oderwaniem klosza od oprawy bo jest dobrze przyklejony a jak go rozszczelnisz to bedzie jeszcze bardziej parował.

Obrazek
Pozdrawiam Gurszczak

Obrazek

Gurszczak i jego Hultaj
Avatar użytkownika
gurszczak
Administrator
 
Posty: 644
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 06:05
Lokalizacja: Grudusk
Car: Hyundai
Engine: ix35

Postprzez dany_2 » 9 marca 2009, o 20:38

przeleć łączenie szkła z oprawą jakimś sylikonem i powinno być po sprawie ja tak miałem we wcześniejszym aucie i pomogło :mrgreen:
Avatar użytkownika
dany_2
Forumowicz
 
Posty: 825
Dołączył(a): 9 września 2008, o 09:11
Lokalizacja: Jelenia Góra
Car:
Engine:

Postprzez Sony » 9 marca 2009, o 20:43

No to mam teraz dylemat...

1. Suszarka i spróbować wysuszyć bez ingerencji + po fakcie silikon.
2. Zdejmować, wysuszyć i dopiero silikon.

Która opcja lepsza wg Was :/ ?

Kurna jednak przecież jakby się żarówka zjarała to i tak trzeba klosz zdejmować przecież ;]
Swoją drogą tylko po stronie kierowcy się woda skrapla w dwóch miejscach więc może i warto rozebrać i porządnie zrobić...
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6846
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez dany_2 » 9 marca 2009, o 20:46

ja proponuje wyciągnąć cały reflektor wysuszyć i na około przelecieć sylikonem i powinno być git :-D
Avatar użytkownika
dany_2
Forumowicz
 
Posty: 825
Dołączył(a): 9 września 2008, o 09:11
Lokalizacja: Jelenia Góra
Car:
Engine:

Postprzez ap05 » 9 marca 2009, o 20:48

żarówki to wymienisz bez rozbierania klosza,
będzie cieplej wyschną i wtedy można silikonem, jeżeli jest to duże zaparowanie bo jka nie to chyba nie warto wcale
ap05
 

Postprzez Sony » 9 marca 2009, o 20:49

Jaja to będą jak coś skopcę przy tym :D Ale cóż muszę się to zabrać :)
Nie wiem tylko kiedy bo teraz to codziennie na rozjazdach...
No nic, dzięki za info... Prześpię się z tym i zobaczymy ;)
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6846
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez gurszczak » 9 marca 2009, o 20:49

:shock:
Sony napisał(a):Kurna jednak przecież jakby się żarówka zjarała to i tak trzeba klosz zdejmować przecież ;]
:shock:

Od kiedy to trzeba zdejmować klosz zeby wymienić zarowke :idea: ???? Sony, coś ci się pomyliło hihihihi żarówkę wymienia się od strony silnika trzeba tylko kopułkę plastikową zdjąć :569: :569:

I proponuje wysuszyc i jak cos to silikonem dookola nie odrywaj szkła bo naprawdę narobisz sobie problemów
Pozdrawiam Gurszczak

Obrazek

Gurszczak i jego Hultaj
Avatar użytkownika
gurszczak
Administrator
 
Posty: 644
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 06:05
Lokalizacja: Grudusk
Car: Hyundai
Engine: ix35

Postprzez Sony » 9 marca 2009, o 20:51

No to pokazałem lamerskie rozumowanie co :DDD ?
"Teraz już wiem, jak żarówki wymienia się" :gitara: :DDD
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6846
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez darkghoust » 9 marca 2009, o 21:21

Najbezpieczniej bedzie zdemontowac szkło młotkiem. Oczywiście w okularach ochronnych żeby było bezpiecznie :DDD
darkghoust
 

Następna strona

Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron