ODI pisze:A czy VAG nie bierze pomiaru z tego samego czujnika co wskaźnik?
Bierze, oddzielnie dla zegarów i sterownika, czujnik jest podwójny.
ODI pisze:Zastanawiam się bo mam to samo
Masz TDI

ODI pisze:A czy VAG nie bierze pomiaru z tego samego czujnika co wskaźnik?
ODI pisze:Zastanawiam się bo mam to samo

NED pisze:Może trzeba zrobić kalibrację zegarów
Nawet nie patrzyłem co pokazuje VAG, tylko od razu podłączyłem inny czujnik (miałem akurat pod ręką, nawet nie wkładałem go na miejsce tylko podpiąłem wtyczkę). No i wszystko wróciło do normy. Może z wyjątkiem tego, że później przy wkładaniu nowego czujnika na miejsce uszkodziłem jego gniazdo i musiałem wymieniać cały króciec... Tak gdybyś wymieniał - najpierw włóż oring do gniazda, a potem czujnik. Ja próbowałem włożyć czujnik z nałożonym oringiem do gniazda i to był zły pomysł. Bardzo zły.Oj tam oj tam, ja wkładałem z oringiem i nie miałem tego problemuvwir pisze:Ja próbowałem włożyć czujnik z nałożonym oringiem do gniazda i to był zły pomysł. Bardzo zły.

Sony pisze:Oj tam oj tam, ja wkładałem z oringiem i nie miałem tego problemu