Co zaobserwowałem to po adaptacji kanału 001 + 098 i nie wyłączaniu zapłonu, silnik odpala i stabilizuje się na 800rpm/min bez falowania.
Problem pojawia się po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu silnika, wracają bolączki falowania i pomaga proces ponownej adaptacji ale nadal tylko do czasu wyłączenia zapłonu.
Dlaczego komputer "gubi" ustawienia? Bo wydaje mi się, iż wlaśnie to się dzieje. Jedyny sensowny błąd jaki widzę to 00668 36-00 OPEN CIRCUIT
Próbowałem go dzisiaj wyeliminować, poprawiłem połączenia masowe na rozruszniku i pod aku ale nadal wyskakuje. Kabel plusowy jest solidnie zaśniedziały w środku i chyba muszę jakieś pomiary zrobić tylko w których punktach i czy to w ogóle może powodować problem zapominania ustawień
Mhm, ale przeczyścić chyba i tak by się przydało - auto jakoś mocy nie ma, nie chce jechać. Już nie wiem za co się brać. Dopiero o 3-3.5 tysiąca obrotów zaczyna się zbierać dynamicznie, bo inaczej to muli strasznie
Jak czyścić to polecam wurth intesywny zmywacz wielozadaniowy zchodzi cała sadza bez użycia pędzelka,te silniki tak mają że dopiero przy wyższych obrotach się zbierają,jeszcze możesz świece wymienić na jednoelektrodowe trochę poprawia dynamikę
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
W BCB jest inny dolot powietrza,ale pewnie też jest taka klapka która powinna się otwierać pod wpływem temperatury z kolektora wydechowego,ja u siebie ją wyjąłem i ta rurę żeby silnik oddychał normalnym powietrzem
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
Pompa paliwa nie daje odpowiedniego cisnienia.
Mialem to samo,wymienilem przrplywke czyscilem przepsutnice gowno to dalo dopiero po wymianie pompki paliwa wróciła moc.