Z przykrością informuję, że forum będzie dostępne tylko do końca najbliższego okresu rozliczeniowego. Tj. do końca lipca 2024. Decyzja zostala podjęta z powodu znikomej aktywności. Jeśli ktoś jest zainteresowany przejęciem domeny lub backupem bazy zapraszam na priv. ~DzieX |
Odepnij rurkę, którą paliwo dochodzi do wtrysku (jest strzałką na króćcu wejściowym zaznaczone) i wetknij do jakiejś butelki. Przekręć kluczyk na zapłon (ale nie odpalaj) i jeśli będzie słychać pompę (powinna chodzić ok. 2 sekundy) to sprawdź, czy się leje do butelki. Jeśli tak, to może być wtryskiwacz padnięty. Jeśli nie, to może druga pompa. Sprawdź też filtr.Bartek2811 pisze:Pompe slychac
Bartek2811 pisze:Mechanik (jak zawsze) nie mial czasu ale powiedzial ze moge puknac/ruszyc pompe pod samochodem
Bartek2811 pisze:Odnosnie przewodu, to podaje wstepnie paliwo aczkolwiek nie wiem jakie ilosci paliwa powinny poleciec z tego przewodu aby ocenic czy to zbyt mala dawka i wina drugiej pompy, czy odpowiednia ilosc i wtryskiwacze... Ale fakt, ze nie wpadlem na tak banalna i podstawowa rzecz jak sprawdzenie tych przewodow