Danielek. pisze:Być może przepływka pada i świruje z dawką mieszanki,mogą też być winne wtryski gazu które są nie szczelnei leją,nieszczelność w dolocie itp
tylko jeśli nie ma różnicy czy jadę na gazie czy na benzynie to to raczej wtryski nie mogą mieć tu nic do czynienia?
Nieszczelność w dolocie - były wymienione wszystkie uszczelki, sprawdzone przewody i wymieniona gruszka doładowania dynamicznego.
Czy przepływka wykaże jakiś błąd po podpięciu programu ? Bo żadna kontrolka się nie świeci.
EDIT:
Danielek. pisze:Zaskoczę Cię bo drugi problem jest bardzo często spotykany w 1.6 a zaniedbanie często kończy się bolesną wymianą skrzyni
Dokładnie chodzi o nity w mechanizmie różnicowym.
Typ skrzyni DUU. Nity wymienione na śruby 03/2016. No mam nadzieję, że tak szybko się to nie powtórzy. Od tego czasu przejechane jakieś 27-30 tys.
Może to tylko wrażenie ale większy opór stawiają przy jak auto się mocniej "rozgrzeje".
EDIT: Jeśli komuś to pomoże na przyszłość to u mnie się okazało, że winnym wariacji obrotów był czujnik temperatury płynu chłodniczego - Wymiana własnymi rękoma + sam koszt czujnika 46,00
Pozdrawiam!