
Swojego czasu na parkingu w ostatnią zimę nie było miejsca, to się wpierdzieliłem w sporą zaspę. Aż się chłopaki z parkingu śmiali, że nie wyjadę. Wróciłem, wrzuciłem wsteczny i z TCS miazga, wyłączyłem kontrolę trakcji, but i wyszedł bez problemu, a chłopakom szczena opadłagrzesiek998 pisze:a jak jest w sytuacji jaka opisalem?szkodzi to jak sie skreci kola czy nie?
Tolek Power
Kołami skręcać możesz bezstresowo, nic się nie stanie 
Sony pisze:Wróciłem, wrzuciłem wsteczny i z TCS miazga, wyłączyłem kontrolę trakcji, but i wyszedł bez problemu, a chłopakom szczena opadła
Zacząłem sobie czytać o tym systemie TCS i w sumie nie kumam... Po co jest ten system antypoślizgowy (TCS) skoro żeby m.in. wydostać się z zaspy albo ruszyć na śliskej nawierzchni pod górę trzeba go wyłączyć
Jak coś źle przeczytałem albo zrozumiałem to wybaczcie 
kuba88w pisze:Po co jest ten system antypoślizgowy (TCS) skoro żeby m.in. wydostać się z zaspy albo ruszyć na śliskej nawierzchni pod górę trzeba go wyłączyć?
System ten pomaga zapobiegać wpadnięciu w poślizg poprzez blokowanie koła, które właśnie w takowy poślizg ma ochotę wpaść
Ja akurat go wtedy wyłączyłem, bo po wyłączeniu koło nie jest blokowane i z zaspy łatwiej wyjechać 