Faster pisze:Podajcie proszę opcje co do tej felgi 8Jx17"
215/50/17 , nie trzymaj się tego 205

Faster pisze:Podajcie proszę opcje co do tej felgi 8Jx17"

...no i czy takie koło 215/50/17 nie bedzie tarło nigdzie w nadkolu? miałes takie 17" w Toledo swoim lub spotkales sie z takimi na zywo?
np. 205/50/16 ? poniewaz jak widzisz rozważam opcje 16" i 17"

Faster pisze:Rozumiem Bartek ale czy te 215/50/17 bedą w jakims stopniu komfortowe na PL drogach czy bedzie "tragedia" ?...no i czy takie koło 215/50/17 nie bedzie tarło nigdzie w nadkolu? miałes takie 17" w Toledo swoim lub spotkales sie z takimi na zywo?
![]()
[ Dodano: 2011-02-23, 00:45 ]
...i jeśli możesz Bartek to doradź jeszcze jaką opone dać do felg 7J 16" aby ładnie koło wygladalo, chce podzielic troszke chociaz komfort z wyglądemnp. 205/50/16 ? poniewaz jak widzisz rozważam opcje 16" i 17"
...z góry dziękuję
zzimny pisze:
215/50 nie powinno obcierać, do 16: zalecam 205/55 i na 7 cali będzie fajnie wyglądać.
ja chcąc podzielić wygląd z komfortem kupuje 225/40/r18:), jeździłem u kolego golfen z utwardzanym zawieszeniem na 225/45r17 i nie było tragedii, na pewno 3ba sie przyzwyczaić, że nie wjedziesz już na każdy krawężnik,
Miałem 225/40/R18 i przetarte przewody hamulcowe i obtarte oponki. Obecnie mam 225/40/R17 i jest ok, chociaż ciężko tłumią nierówności wraz z gwintowanym zawieszeniem, więc rozglądam się za 225/45/R17 ew. 215/45/R17 tylko nie wiem czy nie trzeba będzie zmieniać obręczy do tych drugich.

może trzeba było dystanse dołożyćArti Bully pisze: Miałem 225/40/R18 i przetarte przewody hamulcowe i obtarte oponki
a nie chciałbym mieć zabranego dowodu przez jakiegoś upartego policjanta więc prościej było mi zamienić się całym kompletem z kumplem 
...czyli na felge 16" o szerokości 7" polecacie opone 205/55
a na felge 17" o szerokości 8" opone 215/50 lub 225/50.
