Witam ja właśnie dziś zakończyłem nierówną walkę z licznikiem, przyczyn może być kilka: po pierwsze sam licznik - aby wykluczyć najlepiej podpiąć vag i wykonać diagnostykę licznika jeżeli wskazówki (szczególnie od prędkości) chodzą nie ma się co czepiać licznika, następną sprawą jest impulsator wychodzący ze skrzyni biegów - jego uszkodzenie jest sprawą rzadką, częściej wyrabiają się plastikowe tryby umieszczone w skrzyni biegów, a to już poważniejsza sprawa. No i 3 kwestia to elektryka łącząca impulsator z licznikiem - mimo zapewnień elektryków że to nie możliwe, u mnie jednak tu był pies pogrzebany. Okazało się że uszkodzony jest jeden z trzech pinów wchodzących na impulsator i ot cały ambaras... Pozdrawiam!
A dodam tylko że objawy miałem takie jak autor postu, czy zauważyłeś też nierówną pracę silnika? - u mnie tak było.
Mamy takie coś jak REGULAMIN. Radzę się z nim zakumplować
Ostatnio zmieniony 27 lip 2011, 17:00 przez
Szostaku, łącznie zmieniany 1 raz.