mój na inercji 117ps 245nm po sofcie wyszło 148ps i 311nm( totalna seria wtedy była ) według mnie na obciażeniówce bym miał mniej
szymekgd pisze:KrystianNh, rozmawiacie o TDI, a wstawiasz wykresy benzynek, przeciez w dieslu moment jest trzymany w duzym zakresie obrotow...
Kosztem to jest tego moment ograniczony w pewnym zakresie gdzie inny ma wiecej ,ale za to dalej jest dłuzszy w szerszym zakresie i wyższy a w aucie który ma np. 384nm maks. to w trasie idzie gorzej bo pracuje w duzo krótszym zakresie.Nie wiem czy zrozumiałeś o co mi chodzi? Tuner napewno wie jak auto wtedy lata.
To są wykresy mocy i momentu na kołach, na silniku są dużo wieksze tylko są straty.
Auto moc niemierzona na silniku szacowane 195-210ps ,ale to się dopiero okaże po korekcie i zmierzeniu na hamowni najlepiej obciążeniowej

Tutaj jest ladnie opisana wykrecona 110KM http://tablica.pl/oferta/audi-a3-mocny- ... 15uQ7.htmlrafrut6 pisze:bedzie ponad 160 koni
