Tak jak napisal Sony, do sprawdzenia podcisnienia, n75 i szczelnosc gruchy, logi by sie przydaly...
adas_adas1 pisze:Proszę o analizę bloku pomiarowego 011 Próba statyczna wykonana na postoju
adas_adas1 pisze:Próba dynamiczna
adas_adas1 pisze:Po tej próbie wyłączyłem zapłon, włączyłem ponownie (wtedy zaworek N75 zaczął buczeć) i dokonałem kolejnej próby dynamicznej

jabaraks pisze:A więc tak. Od jakiegoś czasu zbieram kasę na regenerację turbo. Problem miałem taki, że przepuszczała olej zdaniem kilku mechaników. Sam mechanizm wkręcał się w porządku.
Zadzwoniłem więc do zakładu w Mielcu, żeby umówić się na termin, bo chciałem zrobić to na miejscu w jeden dzień. Pani wytłumaczyła mi, że jeżeli wszystko się wkręca tak jak trzeba to wcale nie musi być zła turbina, tylko jest nieszczelność w podobnym miejscu i wygląda, że to turbina. Poleciła mi mechanika w Krakowie, który miał mi sprawdzić, żebym na marne do mielca nie jechał.
Facet obadał i zawyrokował, że turbo jest w porządku, trzeba uszczelnić silnik tu i ówdzie i będzie w porządku. Zostawiłem więc auto u niego, żeby to zrobił.
Gdy wracałem autostradą po zrobionej robocie zauważyłem, że auto nie jest tak zrywne jak wcześniej, ogólnie obroty rosną wolniej niż poprzednio a na czwartym biegu w ogóle trudno przekroczyć 3 tys. Ponadto gdy wysiadłem z samochodu przy włączonym silniku było słychać na jałowym biegu lekkie syczenie.
Czy znowu mam tyle szczęścia, że mechanik zepsuł coś co wcześniej działało w porządku?