powe88 pisze:Na zimnym odpal i sprawdzaj węże czy termostat od razu puszcza płyn na chłodnicę jeśli tak to termostat do wymiany, jeżeli nie czyli puszcza po osiągnięciu 90 stopni to czujnik temperatury może być walnięty.

kornat pisze:powe88 pisze:Na zimnym odpal i sprawdzaj węże czy termostat od razu puszcza płyn na chłodnicę jeśli tak to termostat do wymiany, jeżeli nie czyli puszcza po osiągnięciu 90 stopni to czujnik temperatury może być walnięty.
A co jeśli termostat za wcześnie się otwiera, zamiast przy 87*C otworzy się przy np. 65*C? I Twoja teoria legła w gruzach![]()
Jak pada czujnik to wskazówka potrafi paść z 90*C do 60*C wciągu paru sekund i zaraz się podnieść. Dodatkowo można sprawdzić czujnik VAGiem.



Pewnie jak zaczyna leciec zimne powietrze to od razu zaczyna spadac temp na wskaznikucash pisze:dolny wąż mam zimny.
cash pisze:Czyżby termostat walnięty?
cash pisze:ale na postoju mam zimne powietrze z nawiewu, jak dam w obroty to leci cieplejsze, ale nie do końca zadowalające

szymekgd pisze:Diesle tak mają.