Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: Domelek »

Koledzy mam takie pytanie,robię uszczelkę pod głowicą,i dzisiaj mechanik do mnie dzwonił i mówił że nie może kupić uszczelki pod jakiś dekielek,bo powiedzieli w sklepie że do silnika ASV nie ma tej uszczelki tylko jest cały komplet z dekielkiem i kosztuje 500zł. Nawet nie wiem o co chodzi,ktoś już robił uszczelkę pod głowicą w ASV to może coś wie.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: vwir »

Pokrywa zaworów. Generalnie nie ma osobnej uszczelki ale też nie spotkałem się z przypadkiem, żeby wymiana była konieczna. Jeśli już wymieniasz to z całą pokrywą.
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: Domelek »

Tak myślałem że o tą pokrywę chodzi.Właśnie mówił że wszystko było dobrze i że zrobi na silikon,bo nie opłaci się kupować całego jak jest dobrze. Zapytałem bo chciałem wiedzieć jak to jest,czyli miał racje. A tylko w tych ASV tak jest czy w innych 110 też?
Awatar użytkownika
strazak
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 21 gru 2008, 18:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Zgorzelec

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: strazak »

ja u siebie w ASV robilem ale uszczelki nie wymienialem i nawet na silikon tez nie dawałem ;-)
STRAŻAK Z POWOŁANIA!!! FOTOGRAFIA Z PASJII !!!
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: Domelek »

Dzięki za szybką odpowiedź ;-)
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: koti »

vwir pisze:Pokrywa zaworów. Generalnie nie ma osobnej uszczelki ale też nie spotkałem się z przypadkiem, żeby wymiana była konieczna. Jeśli już wymieniasz to z całą pokrywą.


Dziwne bo ja robiłem uszczelkę i mechanik wymienił mi samą uszczelkę pod pokrywą.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: bartek »

W ALH uszczelka tez występuje razem z pokrywą, nadrabia się silikonem ;-)
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: vwir »

Tak samo w AHF
G
GRZANA
Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 12 maja 2011, 19:35

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: GRZANA »

Witam
ja mam takie pytanie jakie są objawy że wymieniamy uszczelkę pod głowicą .
Ja w końcu obrobiłem swojego tolusia geometria turbiny wyczyściłem kolektor ssący nie wspomnę o zaworach :mrgreen: no i traska 400 KM I W POŁOWIE traski zapaliła się kontrolka temperatury gdzieś sie podział płyn od chłodnicy
SONY powiedz mi jakie są objawy w tolusiu padniętej uszczelki lub głowicy i jak się objawia przegrzanie mojego traktora :-(
GRZANA
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Wymiana uszczelki pod głowicą i co jeszcze?

Post autor: Sony »

GRZANA pisze:SONY powiedz mi jakie są objawy w tolusiu padniętej uszczelki lub głowicy i jak się objawia przegrzanie mojego traktora :-(
A co to ja wróżka :P ? Nie miałem tego problemu u siebie, więc niech Ci odpisze najlepiej ktoś kto to przerabiał :)

O ile mnie pamięć nie myli to w teorii będzie Ci płyn chłodniczy wywalać, ew. olej się pojawi w płynie chłodniczym. Przegrzanie natomiast objawia się zapewne chłodzeniem przez wentylatory i wyższą temp. silnika na blacie ;)

Poczekaj aż się ktoś bardziej obeznany w temacie wypowie :)
ODPOWIEDZ