tomason2 pisze:A jaki problem wykręcić ? Wtedy mamy 100% pewność.
Jak ktos ma odpowiedni sprzet i umiejetosci to zaden, jezeli nie to moze skonczyc sie spora kaska za wykrecanie urwanej swiecy lub co gorsza sciaganiem glowicy.
Wiem co pisze, bo wymienialem swiece miesiac temu w warsztacie i majstry mieli duzy problem z odkreceniem jednej sztuki.
witm ponownie ,czy to normalne że świece grzeją do uzyskania ok.70stopni temperatury przez silnik(1,9 AHF z 2000r)przy tej temp.dopiero brak zasilania świec?
Witam.
Na co mogą mieć wpływ niesprawne( zużyte) świece żarowe? Napewno na rozruch. A czy zużyte świece moga mieć wpływ na trzesienie silnikiem? Tak mi niedawno zasugerował mechanik.
Momentami odczuwam wibracje (delikatne trzesienie budą) podczas jazdy lub postoju. NA początek chce zacząc od wymiany swiec - napewno nie zaszkodzi bo odkąd temperatura spadła to troche gorzej odpala.
marcopolo37 pisze:witm ponownie ,czy to normalne że świece grzeją do uzyskania ok.70stopni temperatury przez silnik(1,9 AHF z 2000r)przy tej temp.dopiero brak zasilania świec?
U mnie w Vento grzeją do 70st. lub przez 2.5 minuty w zależności od tego co nastąpi szybciej i z tego co wiem to tak ma być. Przypuszczam, że u Ciebie też.