[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, koti

BRAK MOCY 1.9 110 AFN

Postprzez irocket » 20 września 2017, o 15:50

Dodaj prefix [1L] do nazwy tematu, na początku.
Co do logów to na 2 biegu było, czy co? Zrób na 3-jce albo 4-rce
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1083
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

[1L] BRAK MOCY 1.9 110 AFN

Postprzez Jujuvip » 20 września 2017, o 18:15

Logi były robione normalnie na 3 biegu. Skąd takie przepuszczenia? Dodam że auto w tej chwili odrazu wywala blad i traci moc... Dodam logi wlasnie z tymi objawami ale jakies dziwne wyszly i dopiero jutro bede mogl podjac nastepna probe http://vaglog.pl/log-011_003_008_d2Ich.html
Jujuvip
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 września 2017, o 13:45
Lokalizacja: Siedlce
Car: 1L
Engine: 1.9 TDI 110km AFN

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Postprzez Sony » 20 września 2017, o 22:55

Najlepiej będzie jak zrobisz log na IV biegu. Potrzebna będzie grupa 003 z 011 i osobno sama 008.

Póki co to masz konkretne niedoładowanie, wężyki sprawdzałeś czy są szczelne, gruszka dziurawa nie jest ?
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6846
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Postprzez Jujuvip » 21 września 2017, o 12:30

Witam. Dzisiaj udalo mi sie zrobic logi na 4 biegu tak jakkolega mowil;) http://vaglog.pl/log-008_Xj6Bm9a.html http://vaglog.pl/log-003_011_rzJZQO7.html. A co najdziwniejsze rano kiedy auto sie troche nagrzalo dalem gaz w podloge no i oczywiscie po chwili brak mocy ale kiedy podczas wykonywania logow to bylo pare godz pozniej dawalem gazu proporcionalnie to ladnie ciagnol do samego konca i blad nie wyskoczyl az sie zdziwilem no i mowie to teraz dam w podloge i odziwo obeszlo sie bez bledu i auto w miare szlo... Cos mi sie wydaje ze ten n75 sie przycina bo nieraz slychac taki dzwiek jakby ktos w oddali wlaczyl odkurzacz;) a wezyki wygladaja wporzadku...
Jujuvip
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 września 2017, o 13:45
Lokalizacja: Siedlce
Car: 1L
Engine: 1.9 TDI 110km AFN

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Postprzez Sony » 21 września 2017, o 22:12

Zacznijmy od tego, że coś mi te logi podejrzanie wyglądają. Podczas wykonywania logów dynamicznych od 1500 obr/min musisz docisnąć pedał do podłogi i tak trzymasz do jakichś 4000 obr/min. Po logach widzę, że nie masz pedału wciśniętego do oporu. Znasz zasady wykonywania logów dynamicznych ?
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6846
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Postprzez Gill » 23 lipca 2019, o 14:59

"Póki co to masz konkretne niedoładowanie, wężyki sprawdzałeś czy są szczelne, gruszka dziurawa nie jest ?"
Jak sprawdzasz szczelność. Oglądasz na kanale, czy używasz podciśnienia do sprawdzenia szczelności?
Gill
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23 lipca 2019, o 13:43
Lokalizacja: Warszawa
Car: Seat Toledo
Engine: 1.9 TDI

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Postprzez Sony » 23 lipca 2019, o 16:27

Zazwyczaj sprawdzam stan wizualny wężyków, kanał do tego potrzebny nie jest. Jeśli któryś wydaje się podejrzany to demontaż, zakrycie jednej z końcówek i siła płuc.
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6846
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Poprzednia strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron