[1L] Nierówna praca silnika, falujące obroty

Wszystko o silnikach benzynowych

Moderatorzy: Robo, Sony, CYRULIK, remiq, Roxon40, peter174

[1L] Nierówna praca silnika, falujące obroty

Postprzez dziadek80 » 4 listopada 2008, o 19:00

Witam
Mam toledo 1L 2.0 16v rok 97 i problem jest taki ze gdy samochod ostygnie to ciezko odpala na bezynce.Z cieplym silnikiem nie ma absolutnie problemu pali na dotyk. Bylem u kilku fachowcow ale oni rozkladaja rence. pomocy moze ktos mial kiedy podobna sytuacje i moze da mi jakies wskazowki
Ostatnio edytowano 7 marca 2011, o 13:30 przez dziadek80, łącznie edytowano 1 raz
dziadek80
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20 sierpnia 2008, o 19:17
Lokalizacja: Łódz
Car:
Engine:

Postprzez darkghoust » 4 listopada 2008, o 19:09

Po pierwsze kolega przywita się w odpowiednim dziale i zapozna z regulaminem. Proponuje sprawdzić czujniki temperatury i ssania. Oraz ustawienie zapłonu.
darkghoust
 

Postprzez gurszczak » 4 listopada 2008, o 19:55

i proponuje jeszcze sprawdzić wtryskiwacze.
Pozdrawiam Gurszczak

Obrazek

Gurszczak i jego Hultaj
Avatar użytkownika
gurszczak
Administrator
 
Posty: 634
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 06:05
Lokalizacja: Grudusk
Car: Hyundai
Engine: ix35

Postprzez SMILE » 4 listopada 2008, o 19:58

Akumulator,świece,alternator,rozrusznik do sprawdzenia.
Albo pod komputer chama :P
SMILE
Forumowicz
 
Posty: 312
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Józefów/ Mińsk
Car:
Engine:

Postprzez kristof » 4 listopada 2008, o 20:47

miałem identyczna sytuacje winne były zabrudzone styki przekaznika pompy pailwa
Avatar użytkownika
kristof
Administrator
 
Posty: 713
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez dziadek80 » 5 listopada 2008, o 17:24

Sorki ze sie naj nie przywitalem ale dzisiaj juz to zrobilem
Dzieki za wszystkie odp.
I Chce powiedziec ze akumulator wymienilem,swiece tez,rozrusznik kreci bez zarzutu i pod komp. tez byl podpiety i niby wszystko jest ok. a tutaj Lipa
dziadek80
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20 sierpnia 2008, o 19:17
Lokalizacja: Łódz
Car:
Engine:

Postprzez kristof » 5 listopada 2008, o 17:39

wiec tak
1.sprawdz czujnik temp cieczy
2.sprawdz czujnik w zbiorniczku wyrównawczym
3.sprawdz przekaznik pompy paliwa

pzdr
Avatar użytkownika
kristof
Administrator
 
Posty: 713
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez dziadek80 » 5 listopada 2008, o 20:39

Przekaznik dzis wyczyscilem
Zobaczymy rano czy cos pomoze
I mam male pytanko do kristofa Gdzie jest ten czujnik temp cieczy tak dokladnie
Bo widzialem tam chyba dwa
- jeden jest dwu przewodowy i jest wrecony w glowice od strony skrzyni biegow
-a drugi jest cztero przewodowy i jest na wezu wychodzacym z glowicy do nagrzewnicy
Z gory dzieki
dziadek80
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20 sierpnia 2008, o 19:17
Lokalizacja: Łódz
Car:
Engine:

Postprzez kristof » 6 listopada 2008, o 10:04

IMO ten drugi

Pzdr
Avatar użytkownika
kristof
Administrator
 
Posty: 713
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez dziadek80 » 6 listopada 2008, o 20:11

o.k dziki za pomoc
jutro wale do mechaniora zobaczymy czy cos pomoze
dziadek80
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20 sierpnia 2008, o 19:17
Lokalizacja: Łódz
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron