Toledo Club Polska  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 czerwca 2009, o 14:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2008, o 15:56
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Car:
Engine:
Panowie i Panie... :->

Jak w temacie, kto posiada autko z tym silnikiem i z LPG jednocześnie ...

Proszę o odpowiedz na poniższe pytania :-P

- jaki typ, model instalacji ...
- +/- tej instalacji...
- spalanie...

Pozdro

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 marca 2011, o 16:11 przez DENEBO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: gazownia :)
PostNapisane: 24 czerwca 2009, o 11:57 
Offline
Świeżak

Dołączył(a): 8 sierpnia 2008, o 18:47
Posty: 3
Lokalizacja: gdańsk
Car:
Engine:
Witam ja mam u siebe ten silnik i zamontowałem instalacje firmy brc seqentec IV generacji koszt około 3000 zł spisje sie rewelacja spalanie gazu to jakies 11 litrów więc tragedii nie ma. Tylko na poczatek przewody świece i filtry wymienic i tankować gaz na renomowanych stacjach. pozdrawiam[glow=darkred][/glow]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, o 19:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lutego 2009, o 22:33
Posty: 42
Lokalizacja: Łódź
Car:
Engine:
Hey. Ja również ma taki silnik. Od 2 lat jeżdżę "na gazie". Mam instalację BRC Sequent 24. Działa bez zarzutu. Przez 2 lata wymieniłem tylko bezpiecznik. Zapłaciłem za inst. 2,7k, teraz koszt to od 2,3k do 2,7k. Spalanie zależne od stylu jazdy. Jeśli jeździsz spokojnie(2,5-3tys. rpm) to spali do 11l, ale jeśli ciśniesz(4-6tys rpm), to nawet 16l. W trasie 8-10l.
Do tego musisz doliczyć latem ok 0.7l/100km benzyny, a zimą nawet 2l. Dane z jazdy codziennej dom-praca-dom po 10km + w weekendy kursy do rodziców po 6-8km.
Gaz tankuj na shelu lub BP, reszta to szajs. Omijaj D&D, petrochemie i jej pochodne.
Konkurencja w tej klasie dla BRC to STAG. Jeśli chodzi o sterowanie, to jest takie samo jak w BRC, ale ma trochę gorsze podzespoły. Dane z 3 różnych serwisów. Nie wiem jak STAG, ale BRC ma serwisy w całej Polsce i w wielu krajach EU.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, o 22:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwietnia 2009, o 08:44
Posty: 35
Lokalizacja: Ciechanów
Car:
Engine:
jako, że się mocno znam na instalacjach to napisze to co znalazłem na homologacji - stag 4 :-D 2300 zapłaciłem, spalanie - po trasie 9,5l, w mieście 12 z tym, że musze podjechać na regulacje bo troszku zmulony jest, na tasie ciężko wyprzedzać a po mieście szybkie decyzje odpadają z gry...
Ogólnie jestem zadowolony, nieporównywalnie mniejsze pieniądze, żadnych problemów, samo sie włączy jak będzie chciało (wspomnienia mam z II generacji 8-) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, o 16:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 września 2009, o 12:03
Posty: 53
Lokalizacja: Wawa
Car:
Engine:
Ja również mam ten silnik oraz sekwencyjną instalację gazową Landi Renzo, III generacji. Sprawuje się fajnie, spalanie w trasie: do 10 litrów a w mieście (korki, klima, ogrzewanie) 13 litrów przy spokojnej jeździe (3000-3500 obr.).

Odpukać, poza regulacją nie miałem innych problemów.

_________________
viewtopic.php?t=1621


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: LPG BRC
PostNapisane: 12 listopada 2009, o 21:25 
Po założeniu instalacji LPG koszt przejazdu 100km spadł średnio z 40zł do ok.20zł!!!
spala mi średnio 10l gazu, cena instalacji to 2500zł. różnica w mocy silnika mało zauważalna. [shadow=red][/shadow]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2009, o 09:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Posty: 2734
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:
kovval, proszę się przywitać :arrow: viewtopic.php?p=25017#25017

_________________
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2009, o 22:51 
Offline
Świeżak

Dołączył(a): 15 listopada 2009, o 13:56
Posty: 2
Lokalizacja: niemcy
Car:
Engine:
witam zainstalowałem sekwencje i pali mi 11 l na 100km nie czuje zmiany w mocy na gazie. gaz odpala mi dopiero prz 30 s c


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2010, o 10:06 
Offline
Forumowicz

Dołączył(a): 12 stycznia 2010, o 13:13
Posty: 16
Lokalizacja: włoclawek
Car:
Engine:
WITAM
Zakres regulacji tempe. przełączania od15 do 40 *C.Optymalna to 20*C
Pozdrawiam wszystkich KLUBOWICZY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2010, o 00:40 
Offline
Świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 01:07
Posty: 2
Lokalizacja: Łódź
Car:
Engine:
Jutro jadę "zagazować" Tolka. Instalacja KME sekwencja- życzcie powodzenia. Pozdro ;-)

_________________
Jedynka- POŻAR, dwójka- POŻAR, trójka- POŻAR, BĄK!!! Szpadelek, grabki i mechanik;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL