Silnik 1.6 (AKL) SR z instalacją LPG

Wszystko o silnikach zasilanych gazem

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, Roxon40

Silnik 1.6 (AKL) SR z instalacją LPG

Postprzez DENEBO » 13 czerwca 2009, o 14:43

Panowie i Panie... :->

Jak w temacie, kto posiada autko z tym silnikiem i z LPG jednocześnie ...

Proszę o odpowiedz na poniższe pytania :-P

- jaki typ, model instalacji ...
- +/- tej instalacji...
- spalanie...

Pozdro
Ostatnio edytowano 11 marca 2011, o 16:11 przez DENEBO, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
DENEBO
Forumowicz
 
Posty: 438
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 15:56
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Car:
Engine:
Gender: Brak

gazownia :)

Postprzez diadlo20 » 24 czerwca 2009, o 11:57

Witam ja mam u siebe ten silnik i zamontowałem instalacje firmy brc seqentec IV generacji koszt około 3000 zł spisje sie rewelacja spalanie gazu to jakies 11 litrów więc tragedii nie ma. Tylko na poczatek przewody świece i filtry wymienic i tankować gaz na renomowanych stacjach. pozdrawiam[glow=darkred][/glow]
diadlo20
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 sierpnia 2008, o 18:47
Lokalizacja: gdańsk
Car:
Engine:
Gender: Brak

Postprzez Jimmy » 24 czerwca 2009, o 19:41

Hey. Ja również ma taki silnik. Od 2 lat jeżdżę "na gazie". Mam instalację BRC Sequent 24. Działa bez zarzutu. Przez 2 lata wymieniłem tylko bezpiecznik. Zapłaciłem za inst. 2,7k, teraz koszt to od 2,3k do 2,7k. Spalanie zależne od stylu jazdy. Jeśli jeździsz spokojnie(2,5-3tys. rpm) to spali do 11l, ale jeśli ciśniesz(4-6tys rpm), to nawet 16l. W trasie 8-10l.
Do tego musisz doliczyć latem ok 0.7l/100km benzyny, a zimą nawet 2l. Dane z jazdy codziennej dom-praca-dom po 10km + w weekendy kursy do rodziców po 6-8km.
Gaz tankuj na shelu lub BP, reszta to szajs. Omijaj D&D, petrochemie i jej pochodne.
Konkurencja w tej klasie dla BRC to STAG. Jeśli chodzi o sterowanie, to jest takie samo jak w BRC, ale ma trochę gorsze podzespoły. Dane z 3 różnych serwisów. Nie wiem jak STAG, ale BRC ma serwisy w całej Polsce i w wielu krajach EU.
Pozdro
Avatar użytkownika
Jimmy
Forumowicz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 lutego 2009, o 22:33
Lokalizacja: Łódź
Car:
Engine:
Gender: Brak

Postprzez lolek632 » 9 września 2009, o 22:17

jako, że się mocno znam na instalacjach to napisze to co znalazłem na homologacji - stag 4 :-D 2300 zapłaciłem, spalanie - po trasie 9,5l, w mieście 12 z tym, że musze podjechać na regulacje bo troszku zmulony jest, na tasie ciężko wyprzedzać a po mieście szybkie decyzje odpadają z gry...
Ogólnie jestem zadowolony, nieporównywalnie mniejsze pieniądze, żadnych problemów, samo sie włączy jak będzie chciało (wspomnienia mam z II generacji 8-) )
Avatar użytkownika
lolek632
Forumowicz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 12 kwietnia 2009, o 08:44
Lokalizacja: Ciechanów
Car:
Engine:
Gender: Brak

Postprzez grobowiec » 4 listopada 2009, o 16:43

Ja również mam ten silnik oraz sekwencyjną instalację gazową Landi Renzo, III generacji. Sprawuje się fajnie, spalanie w trasie: do 10 litrów a w mieście (korki, klima, ogrzewanie) 13 litrów przy spokojnej jeździe (3000-3500 obr.).

Odpukać, poza regulacją nie miałem innych problemów.
Avatar użytkownika
grobowiec
Forumowicz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 11 września 2009, o 12:03
Lokalizacja: Wawa
Car:
Engine:
Gender: Brak

LPG BRC

Postprzez kovval » 12 listopada 2009, o 21:25

Po założeniu instalacji LPG koszt przejazdu 100km spadł średnio z 40zł do ok.20zł!!!
spala mi średnio 10l gazu, cena instalacji to 2500zł. różnica w mocy silnika mało zauważalna. [shadow=red][/shadow]
kovval
 

Postprzez tony » 13 listopada 2009, o 09:53

kovval, proszę się przywitać :arrow: viewtopic.php?p=25017#25017
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2734
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:
Gender: Brak

Postprzez defcon_4 » 18 listopada 2009, o 22:51

witam zainstalowałem sekwencje i pali mi 11 l na 100km nie czuje zmiany w mocy na gazie. gaz odpala mi dopiero prz 30 s c
defcon_4
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15 listopada 2009, o 13:56
Lokalizacja: niemcy
Car:
Engine:
Gender: Brak

Postprzez gerard » 3 lutego 2010, o 10:06

WITAM
Zakres regulacji tempe. przełączania od15 do 40 *C.Optymalna to 20*C
Pozdrawiam wszystkich KLUBOWICZY
gerard
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 12 stycznia 2010, o 13:13
Lokalizacja: włoclawek
Car:
Engine:
Gender: Brak

Postprzez dredisz » 4 marca 2010, o 00:40

Jutro jadę "zagazować" Tolka. Instalacja KME sekwencja- życzcie powodzenia. Pozdro ;-)
Jedynka- POŻAR, dwójka- POŻAR, trójka- POŻAR, BĄK!!! Szpadelek, grabki i mechanik;)
Avatar użytkownika
dredisz
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 01:07
Lokalizacja: Łódź
Car:
Engine:
Gender: Brak

Następna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości