[1M] Czy to koniec turbo ?

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
friger
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 17 paź 2009, 10:49

padlo turbo pojawil sie problem

Post autor: friger »

przedwczoraj padlo mi turbo w tolku no i co w zwiazku z tym idzie koszty, mam wielki problem co teraz mam zrobic regeneracja turbo z gwarancja na 12 miesiecy koszt 1200, mechanik ma jakas uzywana turbine z golfa ktora wizualnie wyglada podobnie twierdzi ze to bez roznicy jakie jest turbo byle dawalo takie same cisnienie przepisalem z niego numery ale chyba nie te co trzeba ale wpisze je 036 2530 19D GT 1749 chce za nia 600 i daje 2 miesiace gwarancji, jest tez 3 alternatywa do tego mam mozliwosc zalatwic orginalnie nowe fabryczne turbo nieuzywane zapakowane nowka z pod igly za 1600 tylko bez jakiegokolwiek kwitka i gwarncji. Reasumujac nie wiem co zrobic
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 21:07 przez friger, łącznie zmieniany 2 razy.
TOLEDO II 1.9 TDI 150 PS ARL 2001r
Awatar użytkownika
peter174
Zasłużony
Posty: 634
Rejestracja: 01 sie 2008, 13:24
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Skąd?: Białystok

[1M] Czy to koniec turbo ?

Post autor: peter174 »

droga cos ta regeneracja .... osobiscie wybrał bym regenerację lub zakup nowej ... jest tylko warunek ze w obu przypadkach miał bym odpowiednio sprawdzony i rzetelny serwis lub sprzedawcę ... z uzywką to loteria ... za pare tys km lub pare tygodni mozesz z nią wrócic do pkt wyjscia w jakim teraz jestes ;-)
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
friger
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 17 paź 2009, 10:49

[1M] Czy to koniec turbo ?

Post autor: friger »

regeneracja moze i droga ale u mnie w czesci zimnej brakuje prawie polowe loptek tak jakby je upalilo albo oberwlo cos, a jesli chodzi o ta regeneracje to nie dowiadywalem sie na jej temt osobiscie tylko mechanik u ktorego auto stoi,
moze chce sie dorobic na mnie
TOLEDO II 1.9 TDI 150 PS ARL 2001r
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

[1M] Czy to koniec turbo ?

Post autor: kamilwsp »

a ja bym bral uzywke. to ile pochodzi turbo zalezy od stylu jazdy. nawet nowa mozesz zajezdzic w tydzien. jezeli koles daje gwarancje 2 miechy to w tym czasie jak ma wyjsc wada to wyjdzie. do regenerowanych nie jestem przekonany jak narazie. jezeli juz to nowka ale to tez zalezy ile chcesz pojezdzic tolkiem i jakie masz fundusze
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
Awatar użytkownika
peter174
Zasłużony
Posty: 634
Rejestracja: 01 sie 2008, 13:24
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Skąd?: Białystok

[1M] Czy to koniec turbo ?

Post autor: peter174 »

a dlaczego nie jestes przekonany do regenerowanych ? rzetelna regeneracja w sprawdzonym serwisie przywraca turbinie parametry jak w nowej ... a co do uzywki to swoją opinie juz wyraziłem powyzej
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
friger
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 17 paź 2009, 10:49

[1M] Czy to koniec turbo ?

Post autor: friger »

gosc twierdzi ze tam gdzie chce poslac moje turbo ma pewny i zaufany zaklad twierdzi ze od kad zaczal wspolprace z gosciami nie zdarzyla mu sie zadna reklamacja, twierdzi nawet ze rekordzista w ciagu roku gwarancji przejechal kolo 120 tys bez jakich kolwiek oznak zuzycia lub niedomagania
TOLEDO II 1.9 TDI 150 PS ARL 2001r
kamilwsp
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 17 lut 2010, 22:54

[1M] Czy to koniec turbo ?

Post autor: kamilwsp »

spotkalem sie z kilkoma turbinami po regeneracji( wiekszosc z renault 1,9) i niestety dosc szybko sie rozlecialy. zauwaz ze tutaj na uzywana sprzedawca daje 2 miesieczna gwarancje. roznica miedzy nowa a uzywka tutaj jak widac jest mala i juz lepiej wziac nowke nie smiganą .
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
Awatar użytkownika
friger
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 17 paź 2009, 10:49

[1M] Czy to koniec turbo ?

Post autor: friger »

wiesz jak jest z nowym na ileś tam sztuk zawsze nowa a padnie i co wtedy kasa w bloto i kupka niepotrzebnego złomu

[ Dodano: 2010-06-26, 19:16 ]
nie wiem czy nie zdecydować się na na te uzywke
TOLEDO II 1.9 TDI 150 PS ARL 2001r
Awatar użytkownika
peter174
Zasłużony
Posty: 634
Rejestracja: 01 sie 2008, 13:24
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Skąd?: Białystok

[1M] Czy to koniec turbo ?

Post autor: peter174 »

regeneracja regeneracji nie równa .... czy te w tych R19 padły po regeneracji w jednym i tym samym zakładzie ? nie wiem jak jest we francuzach ale byc moze turbiny w renault nie podlegaj regeneracji i stad ten problem ... osobiscie znam kilku wlascicieli aut z grupy VW posiadajacych regenerowane turbo i smigają jak miło ... ale wybór nalezy do kazdego indywidulalnie ... ;-)
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
friger
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 17 paź 2009, 10:49

[1M] Czy to koniec turbo ?

Post autor: friger »

chodzi oto ze boje sie wtopy kasowej bo kupil bym nawet ta nowke bez gwarancji, a z regenerowana jedna mialem niemile doswiadczenie w poprzednim aucie, niby chodzilo pompowalo i wogole ale auto juz nie chodzilo tak jak wczesniej<omega 2.5 td>
TOLEDO II 1.9 TDI 150 PS ARL 2001r
ODPOWIEDZ