Zwiesza się przy odpalaniu

Tematy ogólno-techniczne

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40, peter174

Zwiesza się przy odpalaniu

Postprzez pistol » 25 października 2010, o 14:57

Mam problem, ponieważ co jakiś czas przy odpalaniu auto jakby zwieszało. Przekręcam kluczyk, raz zakręci, jest sekunda przerwy tak jakby rozrusznik przestawał kręcić i kręci dalej i odpala. co to może być? dodam, że po takiej krótkiej przerwie zeruje się licznik w MFA, ale ustawienia radia pozostają bez zmian. Proszę o odp
Ostatnio edytowano 25 października 2010, o 17:52 przez pistol, łącznie edytowano 1 raz
pistol
Forumowicz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 25 stycznia 2010, o 18:45
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez toledziak95 » 25 października 2010, o 17:54

Słaby styk na klemie, radio przez ten czas trzyma się na kondensatorach, miałem to samo :)
Avatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
 
Posty: 401
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:25
Lokalizacja: Czeremcha/Białystok
Car:
Engine:

Postprzez pistol » 25 października 2010, o 18:52

no i co z tym zrobic? pytam bo srednio znam sie na mechanice;]
pistol
Forumowicz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 25 stycznia 2010, o 18:45
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez Roxon40 » 25 października 2010, o 19:19

Otwierasz klapę i dokręcasz klemy na akumulatorze. Możesz też sprawdzić styki i połączenia na rozruszniku.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4148
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez pistol » 25 października 2010, o 19:57

klemy są na pewno dokręcone bo dziś to robiłem. a resztę jeszcze sprawdzę
pistol
Forumowicz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 25 stycznia 2010, o 18:45
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez tomektak » 28 października 2010, o 22:00

Do wymiany tulejki w rozruszniku. Rozrusznik ma duży luz na tychże i w pewnym momencie przekasza się rotor rozrusznika. Wtedy rozrusznik pobiera udarowy prąd z akumulatora i spada napięcie. Sytuacja powinna być bardziej odczuwalna na ciepłym silniku niż na zimnym.
Avatar użytkownika
tomektak
Forumowicz
 
Posty: 221
Dołączył(a): 23 marca 2010, o 12:06
Lokalizacja: Lublin
Car:
Engine:

Postprzez CYRULIK » 28 października 2010, o 22:56

Ja tak miałem jak mi sprzedali trefny aku, po reklamacji akumulatora pomogło
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Avatar użytkownika
CYRULIK
Junior Admin
 
Posty: 865
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:22
Lokalizacja: WPI MAZOWIECKIE (Sułkowice)
Car: Leon Zonki ;)
Engine: Moje S 2,5

Postprzez HORNET » 28 października 2010, o 23:12

akumulator w 95% jak nie aku to kabel plusowy do wymiany . Jestem tego pewien

A rozruszke mam CAŁĄ nową każda część w środku. Wszystko jak należy
HORNET
 

Postprzez pistol » 28 października 2010, o 23:41

tomektak napisał(a):Do wymiany tulejki w rozruszniku. Rozrusznik ma duży luz na tychże i w pewnym momencie przekasza się rotor rozrusznika. Wtedy rozrusznik pobiera udarowy prąd z akumulatora i spada napięcie. Sytuacja powinna być bardziej odczuwalna na ciepłym silniku niż na zimnym.

no właśnie tutaj nie ma reguły. czasem na zimnym czasem na ciepłym. Dziś np było ok, nic sie nie działo, ale wczoraj już miał problem raz albo dwa
pistol
Forumowicz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 25 stycznia 2010, o 18:45
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez HORNET » 29 października 2010, o 00:08

Zanim zac zniesz zdejmowac rozrusznik sprawdz napiecie przy odpalaniu, sprawdz kabel plusowy z aku do rozrusznika..
HORNET
 

Następna strona

Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron