[1M] Który silnik wybrać pod gaz ?

Wszystko o silnikach zasilanych gazem

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, Roxon40

[1M] Który silnik wybrać pod gaz ?

Postprzez dude88pl » 3 listopada 2010, o 18:59

Witam noszę się z kupnem Seata Toledo II rocznik 2003-2004 w którym chce założyć instalacje gazową. Moje pytanie brzmi który silnik lepiej wybrać 1,8 20V czy 1,6 16V chodzi mi o trwałość jednostek oraz o współprace z instalacją. Jakie będą ceny tych instalacji?
Ostatnio edytowano 11 marca 2011, o 16:03 przez dude88pl, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
dude88pl
Sponsor
 
Posty: 498
Dołączył(a): 3 listopada 2010, o 18:50
Lokalizacja: Bojszowy
Car:
Engine:

Postprzez servicemen » 3 listopada 2010, o 20:04

Witaj.Ja miałem gaz tylko w jednym i więcej nie będzie,ale co ci mogę doradzić to weź mocniejszy bo na gazie zawsze auto straci na mocy.Co do instalacji to tylko sekwencja jeżeli nie chcesz się męczyć z ciągłym ustawianiem,strzałami w kolektor i rozjeżdżaniem się map.Ale koledzy którzy już mają instalki LPG napiszą ci więcej.
servicemen
Forumowicz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 25 czerwca 2008, o 18:11
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Car:
Engine:

Postprzez neostar » 3 listopada 2010, o 20:33

servicemen, ja w AKL-u mam sekwencje KME i chodzi ślicznie, póki co przynajmniej. Spadek mocy? raczej nie zauważalny. o trwałości nic nie napiszę bo instalacja ma 8kkm.
Moja furmanka: viewtopic.php?t=3451

8-)
Avatar użytkownika
neostar
Sponsor
 
Posty: 189
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, o 20:34
Lokalizacja: Okolice Płocka (WPL)
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6

Postprzez maniekmc » 3 listopada 2010, o 20:45

Wybierz 1,6 16V, w razie jakiś problemów z głowicą będziesz miał mniejsze koszty naprawy.
[center]Obrazek[/center]
Avatar użytkownika
maniekmc
Forumowicz
 
Posty: 845
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 15:02
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez Romano » 3 listopada 2010, o 22:05

Ja mam 1.8 20v, instalacje założyłem prawie od razu po kupnie i już dobijam do 20tys przejechanych, żadnych problemów nie miałem jeszcze. Koszt 2500zł ale możliwe że dostaniesz gdzieś taniej. Proponowałbym Ci właśnie jednostkę 1.8 20v ponieważ latem silnik obciążony jest też dodatkowo klimą (chyba w standardzie jest do tego silnika klima) i te parenaście kucy więcej robi różnicę (nie miałem co prawda 1.6 nigdy ale przed kupnem Tolka dowiadywałem się tu i ówdzie o silniki pod gaz i właśnie polecano mi 1.8 zamiast 1.6). W raziie pytań pisz na pw :)
Romano
Forumowicz
 
Posty: 160
Dołączył(a): 26 października 2009, o 23:34
Lokalizacja: Katowice
Car:
Engine:

Postprzez Tomas » 3 listopada 2010, o 22:57

Ja brałbym seacika w benzynce 1.8 20v. Ten silnik ma bardzo dobrą opinię, autko zwija się już bardzo ładnie, a spalanie jest porównywalne z silnikiem 1.6 16v. Co do gazu, to zależy ile robisz rocznie kilosów i ile chcesz tym autkiem pojeździć. Jak już musisz zainwestować w LPG, to nie szukaj "okazji po taniości" tylko zamontuj w jakimś profesjonalnym warsztacie. Sekwencyjna instalacja LPG solidnej jakości razem z robocizną kosztuje w granicach 2500PLN
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Avatar użytkownika
Tomas
Sponsor
 
Posty: 815
Dołączył(a): 10 lipca 2008, o 11:29
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez dude88pl » 4 listopada 2010, o 00:16

Instalacje chce dobrą bo mój obecny samochód jest na LPG i jak kupowałem były problemy z gazem dopiero jak zawiozłem do dobrego mechanika (jakby ktoś chciał namiar na dobrego gazownika w Tychach pisac) zaczęło auto jeździć nawet lepiej niż na benzynie:D A więc będe szukał 1.8 20V a ewentualnie jeśli trafi się okazyjna 1,6 to rozważę;p
Avatar użytkownika
dude88pl
Sponsor
 
Posty: 498
Dołączył(a): 3 listopada 2010, o 18:50
Lokalizacja: Bojszowy
Car:
Engine:

Postprzez Maly23 » 5 listopada 2010, o 17:11

jak najbardziej 1.8 20v .przejechałem ponad 30 tyś na gazie już swoim i wszystko git
Avatar użytkownika
Maly23
Sponsor
 
Posty: 52
Dołączył(a): 5 czerwca 2008, o 06:32
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez scyzoro » 6 listopada 2010, o 11:16

ja mam 1.8 w gazie sekwencja BRC. Przejechane juz ok 60tys km, narazie bez awarii i problemów. Nie czuć różnicy między benzyną a gazem i auto tak samo mało dynamicznie dobija do setki. Poleciłbym Tobie jednak mocniejszy silnik.
scyzoro
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2 października 2010, o 15:55
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez arek82 » 6 listopada 2010, o 12:30

ja mam 1.8 20v w gazie od roku przejechane około 20tys.km bez awarii . Znajomy ma ten sam silnik w passacie i od 8 lat jezdzi na gazie i nie ma zadnych problemow a instalacja tak jak pisza okolo 2500zl
Łysy82
arek82
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20 lipca 2009, o 10:01
Lokalizacja: Złotowo
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron