[ALL] Wycieraczki

Tematy ogólno-techniczne

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, Roxon40, peter174

[ALL] Wycieraczki

Postprzez carol » 6 września 2008, o 13:31

witajcie koledzy
problem w tym że nie chodzą mi wycieraczki ruszą się lekko o pare cm ale dalej nic ;/ nie wiem co jest grane i jak sie zabrać za ten problem,
przez ten problem prkatycznie wogóle nie moge jeździć podczas deszczu,
pomożecie towarzysze?
Ostatnio edytowano 5 maja 2009, o 10:26 przez carol, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
carol
Forumowicz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 6 czerwca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Kraków
Car:
Engine:

Postprzez TOMMI » 6 września 2008, o 15:18

Proble niestety znany w tolkach i leonach. Ostatnio miałem to samo i korzystałem z pomocy kolegów z leonclubu.
Niestety czeka Cię rozebranie podszybia i nasmarowanie wszystkiego co dotyczy wycieraczek. Lepiej podjedz do jakiegos fachowca bo z tego co czytałem to wszystko tam sie tak zapieka, że jak zaczynasz to ruszać to pęka w rekach.
Ja za smarowanie całosci u siebie zapłaciłem 100zł

Namiary na leonclub, mam nadzieję, że koledzy się nie obrażą:

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=2249&start=0
TOMMI
Forumowicz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 18:39
Lokalizacja: Warszawa
ZBANOWANY
Car:
Engine:

czyszczenie mchanizmu wycieraczek

Postprzez carol » 17 września 2008, o 16:27

Witajcie towarzysze
chciałbym poruszyc temat problemu często zdarzającego defektu sie w naszych tolkach,
mianowicie nie działają mi wycieraczki, podobno zapchały się tym calym pyłem brudem itd, mechanik powiedział mi że za wyczyszczenie tego wezmie ok 50-60zł ale jak czytałem po forach ludzie sami sie za to biorą, no i do tego mam pare pytani, mianowicie:
1 jak sie dostać do tego całego mechanizmu

2 czy trzeba uważać na jakieś konkretne części? słyszałem ze jest tam coś co łatwo pęka,

3 czy mogłby ktoś napisać jak sciagnać (rozebrać )podszybie bo chyba trzeba, moze jakaś instrukcja?

mam WD-40 + jakiś odrdzewiacz w sprayu+ jeszcze jakiś inny rzadki smar w spray wystarczy?
Avatar użytkownika
carol
Forumowicz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 6 czerwca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Kraków
Car:
Engine:

Postprzez kristof » 17 września 2008, o 16:36

ZA 50-60 Zł przypuszczalnie psiknie ci tylko wd-40 jak znam zycie
Avatar użytkownika
kristof
Administrator
 
Posty: 713
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez carol » 17 września 2008, o 16:37

no własnie wiem , dlatego postanowiłem sie samemu za to zabrac przed zimną bez wycieraczek jeździć się dosłownie nie da! sam wd40 kosztuje coś zdaje sie 45zł
Avatar użytkownika
carol
Forumowicz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 6 czerwca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Kraków
Car:
Engine:

Postprzez Tomek » 17 września 2008, o 16:41

Zamiast WD-40 chyba lepiej prysnąć białym smarem w aerozolu.
Tomek
Forumowicz
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 21:37
Lokalizacja: HAJNÓWKA
Car:
Engine:

Postprzez SMILE » 17 września 2008, o 17:19

albo CX-80 :D
SMILE
Forumowicz
 
Posty: 312
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Józefów/ Mińsk
Car:
Engine:

Postprzez maniekmc » 17 września 2008, o 20:19

Ale powiedzcie chłopakowi jak to rozebrać. ja tego nie robiłem, więc nie wiem-myślę że to nic strasznego :lol:
[center]Obrazek[/center]
Avatar użytkownika
maniekmc
Forumowicz
 
Posty: 845
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 15:02
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez rossi » 18 września 2008, o 09:49

operacja nie taka prosta jak się wydaje - szczególnie jak ramiona wycieraczek nie były zdejmowane od nowości. ;-)

wycieraczki Ci sie zapiekły na trzepieniach, wez coca-cole, wd40 i wal na zmianę.. ciagnij ramiona w strone silnika ruszajac gora-dol i powinny wyjsc...moze to zając "kilka" minut albo godzin :lol: (chyba ze masz narzędzie do sciagania wycieraczek)

aby sie z głową do tego zabrać trzeba wykręcić filtr przeciwpyłkowy, musisz jeszcze odkrecić i zdjąć ramiona wycieraczek, później po zdjęciu uszczelki ze ścianki grodziowej bierzesz podszybie i ciągniesz do góry np od lewej strony, jest wciśnięte w szczeline która jest zaraz w miejscu gdzie kończy się szyba (dolna krawędź), jest ona dość mocno wciśnięta ale idzie ją zdemontować..jak to wszystko rozbierzesz masz dostęp do silniczka i całego mechanizmu - potem czyszczenie tego + jakiś dobry smar aby na przyszłośc uniknąc podobnej operacji.


Powodzenia
TOLEDO ARL
Avatar użytkownika
rossi
Forumowicz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 11:54
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez kristof » 18 września 2008, o 10:01

Rossi szybkie q robiłeś to sam może?
Avatar użytkownika
kristof
Administrator
 
Posty: 713
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron