[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, koti

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Postprzez sebol89 » 8 czerwca 2010, o 19:15

Miałem okazję jechać Toledo II 1.9TDi 110KM z 99r. Silnik jest ten sam co w moim Tolku, ale jadąc zauważyłem, że ten jest bardziej dynamiczny. Na pewno nie był chipowany ani nic takiego. Mój Tolek chodzi dobrze. Z turbo nie mam problemu, przepływkę ostatnio czyściłem, wkręca się nie najgorzej, ale jednak to nie to co w tamtym. Dałem go do mechanika bo musi mi kilka rzeczy sprawdzić i jak da radę to mi go pod kompa podepnie. Co warto sprawdzić? Myślę, że może być coś nie tak z powietrzem. Obroty np.na 3 biegu dochodzą mi do 4 tys. ale to chyba normalne nie? Tolka mam od niecałego miesiąca więc nie znam go jeszcze na wylot. Wiem, że mam termostat do wymiany.Bo temp. mi skacze. Może zawór N75 jest wadliwy?
sebol89
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, o 21:24
Lokalizacja: PCH - Chodzież
Car:
Engine:

Postprzez barf » 20 czerwca 2010, o 20:08

Zawór N75 wykryjesz po podpięciu pod kompa a utrata mocy po jego uszkodzeniu jest bardzo odczuwalna samochód ledwo dobija do 130km/h.
barf
Forumowicz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 6 lutego 2010, o 13:23
Lokalizacja: Kraków
Car:
Engine:

Postprzez toledziak95 » 20 czerwca 2010, o 22:00

Przepływki nie powinno się czyścić na dobrą sprawę...
Avatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
 
Posty: 401
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:25
Lokalizacja: Czeremcha/Białystok
Car:
Engine:

Postprzez sebol89 » 21 czerwca 2010, o 22:14

toledziak95, spróbuj sobie przeczyścić przepływke a na pewno nie pożałujesz :-) Fakt, to delikatna rzecz ale lepsze to jak wydać 200zł. barf, niedługo mi kumpel zVAGuje auto i logi też chce zrobić
sebol89
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, o 21:24
Lokalizacja: PCH - Chodzież
Car:
Engine:

Postprzez toledziak95 » 22 czerwca 2010, o 20:20

sebol89 napisał(a):toledziak95, spróbuj sobie przeczyścić przepływke a na pewno nie pożałujesz :-) Fakt, to delikatna rzecz ale lepsze to jak wydać 200zł. barf, niedługo mi kumpel zVAGuje auto i logi też chce zrobić


Po 1 to ja mam przepływkę tylko w Pasku na pompowtryskach i nie mam zamiaru oszczędzać na czyszczeniu w razie awarii <odpukać>, po drugie przepływka za 200 zł jest warta tyle samo co uszkodzona tak na przyszłość.
Avatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
 
Posty: 401
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:25
Lokalizacja: Czeremcha/Białystok
Car:
Engine:

TDI mały problem

Postprzez sebamat83 » 9 lipca 2010, o 20:07

jeżeli zamieściłem sprawe w złym miejscu to przepraszam, ale do rzeczy po wymianie turbiny auto ciągnie od 2500obr wcześniej na oryginalnej przyśpieszał już dobrze od ok 1700obr dorzucam logi jak ktoś ma o tym pojęcie to niech popatrzy będe wdzięczny, aha VAG błędów nie widzi http://vaglog.rtnet.pl/sebamat_16939.html
SEAT auto emoción, a teraz SAAB move your mind ;)
Avatar użytkownika
sebamat83
Forumowicz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 9 lipca 2010, o 19:23
Lokalizacja: Niepołomice
Car:
Engine:

Postprzez kamilwsp » 10 lipca 2010, o 00:17

ja moge powiedziec kolego, ze turbina pompuje prawidlowo wiec nie za bardzo da sie z tego cokolwiek wiecej wywnioskowac.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez sebamat83 » 10 lipca 2010, o 01:31

a nie zastanawia Cię zbyt małe doładowanie poniżej 2000obr?? od zadanego troche się różni
SEAT auto emoción, a teraz SAAB move your mind ;)
Avatar użytkownika
sebamat83
Forumowicz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 9 lipca 2010, o 19:23
Lokalizacja: Niepołomice
Car:
Engine:

Postprzez kamilwsp » 10 lipca 2010, o 23:03

przez sekunde nie napompuje ci turbina do 2 barow. zloguj auto i daj gaz do dechy od 1200 obr to juz przy 1700 bedzie prawie 2000mbar
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez sebamat83 » 11 lipca 2010, o 00:13

zrobie tak jak piszesz tylko sprawa wygląda tak że przed wymiana turba jak ruszałem to wystarczyło dodać gazu i zrywał przyczepność a teraz nawet na mokrym przez osiągnięciem 2000 nie ma takiej mocy, a mam w sumie 131 koni
SEAT auto emoción, a teraz SAAB move your mind ;)
Avatar użytkownika
sebamat83
Forumowicz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 9 lipca 2010, o 19:23
Lokalizacja: Niepołomice
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron