Z przykrością informuję, że forum będzie dostępne tylko do końca najbliższego okresu rozliczeniowego. Tj. do końca lipca 2024. Decyzja zostala podjęta z powodu znikomej aktywności. Jeśli ktoś jest zainteresowany przejęciem domeny lub backupem bazy zapraszam na priv.
~DzieX

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Grójec

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: koti »

Kaktus/Michal, popraw temat LINK

Jak mechanik sprawdzał auto? Czy tylko błędy czy robił jakieś logi dynamiczne?
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Kaktus/Michal
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 10 sie 2010, 18:58

Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Kaktus/Michal »

powiem szczerze że nie wiem jak mechanik sprawdzał auto bo sie nie znam ale chyba dynamiczne logi też sprawdzał bo jechał autem się przejechać z tym całym ustrojstwem podłączonym no i mówil że ani to przepływomierz powietrza ani wtryski no i jak pytałem o turbo to też mówił że jest ok akurat w tym momencie....
Awatar użytkownika
CYRULIK
Zasłużony
Posty: 866
Rejestracja: 19 maja 2008, 21:22
Auto: Leon Zonki ;)
Model: Moje S 2,5
Skąd?: WPI MAZOWIECKIE (Sułkowice)

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: CYRULIK »

Sprawdz EGR u mnie było podonie I poptaw temat
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Kaktus/Michal
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 10 sie 2010, 18:58

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Kaktus/Michal »

Oczywiście mówimy o Toledo 1,9 tdi 110km 2000r :)
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: kornat »

Kaktus/Michal, sprawdź wężyk idący od serwa do pompy vacum (chodzi mi o to kolanko) czy nie jest popękany.
Kaktus/Michal
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 10 sie 2010, 18:58

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Kaktus/Michal »

jak już tu jesteśmy to co to jest ten EGR i czy to cos poważnego w razie czego i jaki koszt naprawy, . Aha dodam jeszcze że po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko jest okej( to tak odnośnie turbiny o której pisane było na forum).

[ Dodano: 2011-01-04, 22:35 ]
Kornat a powiedz mi mniej wiecej gdzie tego szukać??
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: kornat »

Zaznaczone żółtą strzałką
Obrazek
A tu masz zaznaczony EGR (nr 18)
Obrazek
Kaktus/Michal
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 10 sie 2010, 18:58

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Kaktus/Michal »

Kornat wielkie dzięki za fotki:) a powiedzcie mi jeszcze czy ten EGR sie wymienia czysci czy jak to z nim no i co jakby to nie było to co wymieniliście macie jeszcze może jakieś typy??
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Mialem podobne objawy, raz auto jezdzilo db, a czasami wylaczala sie turbina przy roznych predkosciach, wl/wyl zaplonu nie zawsze poprawialo stan rzeczy, winny okazal sie zawor N75 ktory lubil sie zawieszac.
Kaktus/Michal
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 10 sie 2010, 18:58

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Kaktus/Michal »

szymekgd i co wymienileś go czy może czyściłeś??i jaki jest koszt tego badziewka:P
ODPOWIEDZ