[ALL] Układ hamulcowy - klocki, tarcze, zaciski etc.

Tematy ogólno-techniczne

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40, peter174

[ALL] Układ hamulcowy - klocki, tarcze, zaciski etc.

Postprzez maniekmc » 3 listopada 2008, o 17:08

Witam, nadszedł czas końca mojego seryjnego układu Hamulcowego, zamierzam wsadzić coś lepszego ale w seryjnych rozmiarach, mianowicie chciałbym coś takiego:
Tarcze wentyle nawiercane brembo -przód i tył
Klocki EBC Green stuff, przód i tył
Przewody w oplocie stalowym i nowe zaciski(seria)
A jaki płyn do tego, bo żeby były skuteczne te hantle to muszą się trochę rozgrzać i potrzebny jakiś dobry płyn hamulcowy.
Co o tym zestawieniu myślicie? może macie jakieś inne ciekawsze alternatywy?
Koszt tego się będzie wahał między 900-1300pln.
Ostatnio edytowano 8 lutego 2011, o 00:44 przez maniekmc, łącznie edytowano 2 razy
[center]Obrazek[/center]
Avatar użytkownika
maniekmc
Forumowicz
 
Posty: 845
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 15:02
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez CYRULIK » 3 listopada 2008, o 21:19

Maniek mam w pracy ostatnie GT i jest reklama firmy co ma w ofercie takie zestawy dam Ci namiar sobie zadzwonisz to najlepiej doradzą
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Avatar użytkownika
CYRULIK
Junior Admin
 
Posty: 865
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:22
Lokalizacja: WPI MAZOWIECKIE (Sułkowice)
Car: Leon Zonki ;)
Engine: Moje S 2,5

Postprzez TOMMI » 3 listopada 2008, o 22:22

Chlopaki z Leonclub bardzo sobie chwala zestawy: na przód tarcza ATE PowerDisc i do tego klocki ferodo premier a na tył tarcza ATE + klocek ATE.

Ja osobiscie u siebie mam złożone:
przód: tarcze Zimmermann-nawiercane + klocki Mintex MDB 2040
tył: tarcze i klocki ATE
płyn hamulcowy Motul RBF 600 (podobno teraz najlepszy-info z LC)
przewody w stalowym oplocie goodridge z przodu
Załączniki
tarcze.JPG
TOMMI
Forumowicz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 18:39
Lokalizacja: Warszawa
ZBANOWANY
Car:
Engine:

Postprzez SMILE » 3 listopada 2008, o 22:29

Fakt, na tył i na przód tarcze ATE i kloce ATE. Poza tym chyba nie rozwijasz takich prędkości żeby na metrze hamować. Na miasto i na nasze polskie drogi w zupełności wystarczy. Wiem bo mam :)
SMILE
Forumowicz
 
Posty: 312
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Józefów/ Mińsk
Car:
Engine:

Postprzez TOMMI » 3 listopada 2008, o 22:59

Zgoda co do ATE ale na przod podobno lepsze sa klocki ferodo premier bo sa bardziej miekkie i nie gna tarczy.
Znowu patrzac z drugiej strony z fabryki podobno nasze furki wychodzily wlasnie na zestawach ATE
TOMMI
Forumowicz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 18:39
Lokalizacja: Warszawa
ZBANOWANY
Car:
Engine:

Postprzez SMILE » 4 listopada 2008, o 10:29

Decyzja kupującego. Słyszałem opinie ,że ferodo piszcza..
SMILE
Forumowicz
 
Posty: 312
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Józefów/ Mińsk
Car:
Engine:

Postprzez kristof » 4 listopada 2008, o 10:47

mam ferodo na przodzie i nic nie piszczą ale wiecej juz i tak nie kupie
Avatar użytkownika
kristof
Administrator
 
Posty: 713
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez maniekmc » 4 listopada 2008, o 14:09

TOMMI napisał(a):płyn hamulcowy Motul RBF 600 (podobno teraz najlepszy-info z LC)
przewody w stalowym oplocie goodridge z przodu
dzięki Tommi za info, płyn kupię Motula, przewody z EBC i reszta pójdzie na ATE powerdisc i klocki też ATE- cena Brembo mnie zabiła 596zł za nawiercaną tarcze i to za 1 szt. :shock:
A tutaj się dowiadywałem, to całkiem spoko cenki.
Jeszcze jedno mam pytanie, strikte techniczne: czy aby wymienić płyn Hamulcowy, potrzebne jest podłączenie auta pod Vaga, czy wystarczy włączyć silnik, aby pompa działała, bo chcę to sam powymieniać i nie pchać się do ASO :!: :?:
[center]Obrazek[/center]
Avatar użytkownika
maniekmc
Forumowicz
 
Posty: 845
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 15:02
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez TOMMI » 4 listopada 2008, o 15:05

Vaga nie podpinasz, silnika nie właczasz ;-)
Kade koło odpowietrzasz, najlepiej w 3 osoby:
1-odpowietrza,
2-pompuje pedalem hamulca,
3-dolewa płynu do zbiorniczka

Jezeli tego nigy nie robiles to lepiej podjedz do jakiegos mechanika (pana Kazia) ;-) .
Koszt bedzie smieszny a bezpieczenstwo najwazniejsze ;-)
TOMMI
Forumowicz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 18:39
Lokalizacja: Warszawa
ZBANOWANY
Car:
Engine:

Postprzez maniekmc » 4 listopada 2008, o 17:23

Robić robiłem, wiec tu nie ma problemu, ale w Tolku zawsze robili to w ASO i się im nie przyglądałem co robią, dlatego się zastanawiałem-ale jak nic nie trzeba robić to-łatwizna!
[center]Obrazek[/center]
Avatar użytkownika
maniekmc
Forumowicz
 
Posty: 845
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 15:02
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron