Z przykrością informuję, że forum będzie dostępne tylko do końca najbliższego okresu rozliczeniowego. Tj. do końca lipca 2024. Decyzja zostala podjęta z powodu znikomej aktywności. Jeśli ktoś jest zainteresowany przejęciem domeny lub backupem bazy zapraszam na priv. ~DzieX |
loockas pisze: Kupe czasu zbierał i jeździł tico. Przesiadka bardzo fajna...
pushq pisze: Diesel ma wysoki moment - to fakt, ale jest on dostępny w bardzo ograniczonej prędkości obrotowej, jest to raptem ok. 2 - 2.5 tys. rpm.
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 97r
Modyfikacje:swap silnika na 2.5 V6 KLZE
Wynik pomiaru: 196,6@6200rpm 246,1Nm@5050rpm
Uwagi:kolektory wydechowe klze,wydech przelot 2.5,regulator cisnienia paliwa,seryjny ECU
Źródło: Radekkm z MS
Auto : Mazda MX-5 NA 1800 '91
Modyfikacje: Turbo Kit Greddy (a wlasciwie sama turbina), IC, wtryski 440cc, Megasquirt, Konwersja MAF => MAP EBC@ 0,8 bar
Wynik pomiaru: 245.0 KM@6029 308.3 Nm@4862
Uwagi: Hamownia obciażeniowa.
Wynik "Run 2" to roznica miedzy MBC (217 KM) a EBC sterowanym przez MS tak by doladowanie bylo rowne w calym zakresie obrotow bez zadnych peaków.
Wynik "Run 1" to EBC + strojenie zaplonu w superchip.pl
Źródło: Fiveopac z MS
pushq pisze:Przyjrzyj się dokładnie temu wykresowi i go przeanalizuj.
I - z tego co widzę samochód ten ma bardzo wysoki moment obrotowy w zakresie 2 - 4.2 tys. rpm - dalej jest odcinka (czyli to co napisałem w swoim poście)
II - samochód, którego wykres podałeś ma 225 KM. Samochód benzynowy z taką mocą spokojnie osiąga 200Nm, czasami więcej, czyli to, co ten diesel ma do 2 tys.rpm
III - Przeczytaj to, co napisałem o wykorzystaniu momentu obrotowego, o przełożeniu na skrzyni biegów i zależności moc/moment obrotowy - osiągi
pushq pisze:, ale jest on dostępny w bardzo ograniczonej prędkości obrotowej, jest to raptem ok. 2 - 2.5 tys. rpm.
GangstaMarc pisze:tych wszystkich montowanych w Tolkach wyższość diesla nad benzyną jest niezaprzeczalna.
GangstaMarc pisze:Chodzi oczywiście o odczucia z jazdy powiedzmy ze sportowym zacięciem.