[1M] Alternator / Regulator napięcia

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[1M] Alternator / Regulator napięcia

Post autor: vwir »

Jeśli masz klimę to też powinien być 120A (tak przynajmniej było w golfach III TDI).
Awatar użytkownika
adrian2901
Forumowicz
Posty: 148
Rejestracja: 26 paź 2011, 18:45
Auto: seat toledo 1m
Model: 1.9TDI AHF
Skąd?: Rzeszów

[1M] Alternator / Regulator napięcia

Post autor: adrian2901 »

GangstaMarc pisze:Podnieść maskę i sprawdzić czy widzisz takie coś :D
Obrazek


Mam takie coś :D nawet ostatnio zastanawiałem się co to jest bo ten 3 kabelek od przodu auta jest osłona zdarta i widać zaśniedziałe druciki... :D

Czyli jeśli mam podgrzewacz płynu i climatronic to bezprecedensowo powinien być 120A a jakiś niemiec wrzucił 90A :D?
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[1M] Alternator / Regulator napięcia

Post autor: vwir »

Może nie tyle bezprecedensowo co raczej bezdyskusyjnie ;) Ale tak - według mnie i kodów Twojego wyposażenia powinien być 120A.
Awatar użytkownika
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939
Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Wałbrzych - okolice

[1M] Alternator / Regulator napięcia

Post autor: migacz1981 »

A mozecie mi powiedziec czy ja mam oryginalny w moim AAZ bo mam na nim tylko 65A z wyposazenia to szyby elektryczne i takiez lusterka dodatkowo z opcja podgrzewania i centralny zamek pneumatyczny czyli jak na tamte czasy (1992r)full wypas bez klimy i skory :mrgreen: ale za to srodek caly bezowy nawet deska rozdzielcza
Obrazek
"TITKO je poźiątku"
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Alternator / Regulator napięcia

Post autor: szymekgd »

k.pjanka
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 18 mar 2012, 13:55

Jak dostać się do szczotek?

Post autor: k.pjanka »

Witam, nie ładuje mi akumulator i chciałbym dostać się do szczotek... Przestał ładować dziś podczas jazdy... Ledwo dojechałem do domu. Podobno coś ze szczotkami może być, ale może macie inne pomysły... :/

Seat Toledo II - 2001r
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Alternator / Regulator napięcia

Post autor: szymekgd »

k.pjanka pisze:nie ładuje mi akumulator


Bo nie jest od tego.

Od ladowania jest alternator, wyciagasz go, zdejmujesz tylny plastik i odkrecasz regulator napiecia, z niego wydlubujesz stare szczotki i lutujesz nowe, w niektorych altkach taniej kupic nowy regulator.
Jezeli kable sa poprawnie podlaczone i altek nie laduje to oprocz szczotek moglo pasc sprzegielko alternatora, caly regulator lub lozysko, jak bedziesz mial alternator na wierzchu to znajdziesz przyczyne.
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Skąd?: Warszawa

[1M] Alternator / Regulator napięcia

Post autor: Bartosz_n »

szymekgd, bardzo ładny opis ale uważam,że kolega zrobi lepiej gdy zleci to osobie, która zajmuje się tym na co dzień.
k.pjanka
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 18 mar 2012, 13:55

[1M] Alternator / Regulator napięcia

Post autor: k.pjanka »

Bartosz_n pisze:szymekgd, bardzo ładny opis ale uważam,że kolega zrobi lepiej gdy zleci to osobie, która zajmuje się tym na co dzień.


Spokojnie, wszystko ok. Będzie jeździł... / jeździ
Misiek271
Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 20 kwie 2010, 22:30

wyjęcie alternatora

Post autor: Misiek271 »

Witam
Czy ktos z was bawił sie w wyjmowanie alternatora w tolkuII 1.6 kompresor klimy już odkręcony paska nie ma ale samo mocowanie aleternatora z tego co zauważyłem jest na 2 śrubach a do tego jeszcze tulejki do tej bliżej spręzarki jest jakiś dostęp aby troche wkręcić śube i wybić ale tej od góry nie da rady ledwo jest miejsce na klucz pozatym jakoś mocno siedza te tulejki. ma ktos może jakiś sposób na nie?
ODPOWIEDZ