Z przykrością informuję, że forum będzie dostępne tylko do końca najbliższego okresu rozliczeniowego. Tj. do końca lipca 2024. Decyzja zostala podjęta z powodu znikomej aktywności. Jeśli ktoś jest zainteresowany przejęciem domeny lub backupem bazy zapraszam na priv.
~DzieX
marcin80 pisze:A może rozrząd na zegar ustawić jeszcze raz, może vag kłamać z kątem wtrysku?
Wg. vaga się ustawia.
marcin80 pisze: I drugie pytanie czy jest w nim jakiś czujnik położenia wału czy coś, bo nieraz stoi na dworze np 2 dni temu od 9 do 15 i świece zagrzały i odpalił od kopa, czasem mu się tak zdarzy
Podgrzewałem 1,2,3, razy i nie ma żadnej różnicy, czas mam lekko wydłużony o ok 2s, jesli już teraz mam kopciucha siwo brązowego i smród nie spalonej ropy, to mam jeszcze ruszać dawkę?
Wymieniłem(tymczasowo)akumulator na oryginalny pełnosprawny kilkuletni KIA 90/720 kręci i odpala nawet przy -12 dziś od strzała, stary ma 5 lat jest od zachodnich sąsiadów bo z takim auto przyjechało i widocznie nie trzyma mocy rozruchowej, z ciekawości kiedyś go zabiorę i sprawdzę na stacji przyrządem, uważam że mój problem tu tkwił, a nawet jakby przy mrozie ok -20st zakulał to przecież nie nowe auto
Witam mam taki problem ostatnio jak odpalałem przy 0C zachowanie było dziwne bo przy rozruchu zapaliło się oświetlenie kabiny i włączył się centralny zamek trochę mnie to zdziwiło sprawdzianem gęstość elektrolitu w poszczególnych celach aku i mieści się w granicach 1,26-1,24 na nieładowanym aku po nocy w garażu rok temu był w stanie odpalić przy -30C choć trochę kręcił i dało sie odczuć że ma ciężko ale teraz nie rozumiem tych dodatkowych efektów
Myślę, że w odpowiednim temacie zadam pytania 1. Jak wygląda podgrzewacz paliwa i gdzie dokładnie go znajdę w ASV? (czy jest on tylko dla PD ?) 2. Czy jesteście w stanie odradzić, któreś zaworki zwrotne na przewód z paliwem ? Ceny są różne na allegro, od 6zł do kilkudziesięciu. Dla mnie zaworek zwrotny to zaworek zwrotny...dla pewności wolę się zapytać