Z przykrością informuję, że forum będzie dostępne tylko do końca najbliższego okresu rozliczeniowego. Tj. do końca lipca 2024. Decyzja zostala podjęta z powodu znikomej aktywności. Jeśli ktoś jest zainteresowany przejęciem domeny lub backupem bazy zapraszam na priv.
~DzieX

[1M] Zmiana koloru podświetlenia zegarów

Czyli zrób to sam i pochwal sie na forum.
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Skąd?: Krosno

[1M] Zmiana koloru podświetlenia zegarów

Post autor: skrzysieks »

Zamierzam u siebie też tak zrobić. Może ktoś podać linka jakie mam kupić te ledy ?
Awatar użytkownika
ramzes.kris
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 21 mar 2012, 00:37
Auto: 1M
Model: 1.8 20v
Skąd?: Konin

[1M] Zmiana koloru podświetlenia zegarów

Post autor: ramzes.kris »

typ led 3528 no i najlepiej chyba biały zimny no chyba że chcesz na jakiś pomarańcz czy róż :)
Pracuje by żyć , a nie żyje by pracować :)
Było : 1.6 16v
Jest : 1.8 20v

http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6181
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Skąd?: Krosno

[1M] Zmiana koloru podświetlenia zegarów

Post autor: skrzysieks »

A ciężko jest zdemontować wskazówki ?
Awatar użytkownika
ramzes.kris
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 21 mar 2012, 00:37
Auto: 1M
Model: 1.8 20v
Skąd?: Konin

[1M] Zmiana koloru podświetlenia zegarów

Post autor: ramzes.kris »

u mnie nie było ciężko
Wziołem śrubokręt i energicznie podważyłem i wyskoczyły ...tylko energicznie ale ostrożnie żeby zegarów nie rysnąć
Pracuje by żyć , a nie żyje by pracować :)
Było : 1.6 16v
Jest : 1.8 20v

http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6181
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3131
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[1M] Zmiana koloru podświetlenia zegarów

Post autor: DzieX »

Polecam zamiast śrubokręta dwie łyżeczki. Opierasz, podsuwasz pod wskazówkę z dwóch stron i naciskasz.
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Skąd?: Krosno

[1M] Zmiana koloru podświetlenia zegarów

Post autor: skrzysieks »

A jak jest z ustawieniem potem wskazówki ?
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Skąd?: Niepołomice

[1M] Zmiana koloru podświetlenia zegarów

Post autor: marek_igor »

Jak ściągasz wskazówki, to poprostu kręcisz nimi w lewo i ciągniesz w górę. Najpierw zrób test zegarów i zapamiętaj ich położenie.
powe88
Forumowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 lip 2011, 22:47
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.6 SR
Skąd?: Oleśnica

[1M] Zmiana koloru podświetlenia zegarów

Post autor: powe88 »

By wskazówki idealnie ustawić przed ich zdjęciem przyklej jakąś taśmę z małą ilością kleju na tarcze tam gdzie wskazówka maksymalnie wychyla się w lewo czyli och położenie 0 .
Test zegarów obowiązkowo jak Marek napisał. Ja osobiście to filmik sobie nagrałem:)
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3131
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[1M] Zmiana koloru podświetlenia zegarów

Post autor: DzieX »

Przy ustawianiu trzeba jechać do końca skali i będzie charakterystyczne klik.
Awatar użytkownika
konradex93
Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 06 paź 2013, 20:55

[1M] Zmiana koloru podświetlenia zegarów

Post autor: konradex93 »

Witam! Panowie potrzebuje szybkiej odpowiedzi. Dzisiaj zabrałem się za zmianę podświetlenia w swoim tolku. Wszystko zrobione według instrukcji no i po podłączeniu do auta zauważyłem kilka dziwnych objawów. Po pierwsze po przekręceniu kluczyka słychać takie syczenie z okolicy zegarów coś w stylu takiego piszczenia ze uszy pękają tylko bardzo ciche przy tym diody świecą nie najmocniejszym światłem. Po zapaleniu auta zegary rozjaśniają się stopniowo a gdy już świecą pełna mocą to pulsują delikatnie a wraz z tym lampka podsufitki i całe oświetlenie wnętrza. Po dodaniu gazu do około 3tys jest pyknięcie wszystko przygasa ale włącznie ze światłami. Z tego co mi przyszło do głowy to sprawdziłem czy nigdzie przez przypadek nie zlutowałem innej ścieżki ale wszystko okej. Wszystkie diody świecą jednakowo. Na innym forum ktoś miał identyczne obiawy w leonie tylko bez pyknięcia przy dodaniu gazu do 3tys oraz bez tego dziwnego świstu i okazało się że to wina alternatora wraz z regulatorem. U mnie wszystko było okej. Licznik mam wymontowany przed sobą ale brak mi pomysłów proszę o pomoc.

Zauważyłem jeszcze że podczas spadania obrotów silnik zadrży i chodzi normalnie. Czy powie mi ktoś przynajmniej czy same zegary mogą powodować coś takiego?
Ostatnio zmieniony 05 mar 2014, 14:30 przez konradex93, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ